کد خبر: 54852
A

برانکو: کی‌روش را رها کنید، برایم مهم نیست

برانکو گفت که اکنون به بازی با ماشین سازی تبریز فکر می‌کند و موضوع کی‌روش برایش مهم نیست.

برانکو: کی‌روش را رها کنید، برایم مهم نیست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده تیمش در لیگ برتر برابر ماشین‌سازی گفت: حریف ما پنج بازی اخیرش را نباخته و با دو حریف مهم ما یعنی سپاهان و استقلال مساوی کرده و حتی می‌توانست سپاهان را ببرد. می‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است، اما دنبال هدف خودمان هستیم. آن‌ها تیم جوان و خوبی تشکیل داده‌اند و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند که بعد از تعویض مربی نتایج خوبی گرفته‌اند.

او درباره اعتصاب دیروز (دوشنبه) بازیکنان گفت: امروز تمرین کردند و حالا هم بحث فقط، بازی با ماشین‌سازی است.

برانکو درباره نامه‌ای که گفته می‌شود دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه داده تا او درباره کی‌روش صحبت نکند گفت: نمی‌دانم! آیا اسم و فامیل مرا در نامه نوشته است؟ کریم باقری و ایگور هم مربی پرسپولیس هستند. من اصلا خبر ندارم. اگر من گفته‌ام که مربی تیم ملی در بازی با کاشیما خوشحالی کرده، مگر تقصیر من است که او خوشحالی کرده؟

سرمربی پرسپولیس درباره این که کی‌روش در نشست خبری دیروزش با کنایه درباره او حرف زده هم گفت: او را رها کنید. کی‌روش را رها کنید، برای من مهم نیست. بیایید درباره ماشین سازی حرف بزنیم.

وی در خصوص حضور پرسپولیس در تورنمنت ۴ جانبه کیش گفت: این برنامه را چه کسی سازماندهی کرده است؟ برنامه ما چیز دیگری است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومان تیمش گفت: ما کارمان سخت است، لیگ ایران سخت است و آسیا و مراحلش هم سخت تر. طبیعی است که خستگی به وجود می‌آید و بازیکنان مصدوم می‌شوند. کامیابی نیا و مصلح به این بازی نمی‌رسند. مصلح کشیدگی دارد، ولی نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کامیابی‌نیا قبل از پایان فصل کتفش را جراحی می‌کند یا خیر گفت: این موضوعی است که همه باید در مورد آن به جمع بندی برسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر