کد خبر: 55710
A

برانکو مدیر جدید پرسپولیس را لو داد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی برای «ایرج عرب» به عنوان مدیر جدید این تیم آرزوی موفقیت کرد.

برانکو مدیر جدید پرسپولیس را لو داد!

به گزارش دیده بان ایران؛ با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان از روز شنبه هفته جاری حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس نیز مانند بسیاری دیگر از مدیران بازنشسته صندلی خود را ترک کرد.
امروز سومین روزی است که باشگاه پرسپولیس با اجرایی شدن این قانون، بلاتکلیف است. با این حال حمیدرضا گرشاسبی در اولین روزی که نمی توانست به دلیل اجرای قانون به کار خود در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد، جلسه ای سه نفره با برانکو ایوانکوویچ و ایرج عرب برگزار کرد تا به سرمربی سرخپوشان اطمینان دهد که در غیاب وی، معاون پشتیبانی این باشگاه امور را هدایت خواهد بود.
با وجود اینکه ایرج عرب پیش از این نیز به عنوان معاون پشتیبانی باشگاه پرسپولیس حق امضا داشت اما هنوز هیچ حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان درباره سرپرستی وی صادر نشده است.
پس از این اتفاق و یک روز پس از بازی برابر سپاهان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام بابت زحمات حمیدرضا گرشاسبی از او تشکر و همچنین برای ایرج عرب به عنوان مدیر جدید باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
پس از این اتفاق، حسین خبیری دیگر معاون باشگاه پرسپولیس هم مدیریت عرب در باشگاه پرسپولیس را تبریک گفت.
این نکته در حالی جالب توجه به نظر می‌رسید که هنوز حکمی از سوی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده است و مدیریت جدید باشگاه معرفی نشده است.
قانون منع به کارگیری بازنشستگان موجب شد حمیدرضا گرشاسبی نتواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر