کد خبر: 5589
A

چگونه حرف خانواده پور حیدری به کرسی نشست؟

مراسم تشییع پیکر مرحوم منصور پورحیدری در حالی برگزار شد که یک شب قبل از این مراسم، اختلاف نظرهایی برای تعیین محل تشییع شکل گرفته بود؛ اختلافاتی که کار را به درگیری لفظی هم کشاند.

چگونه حرف خانواده پور حیدری به کرسی نشست؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، برای برگزاری مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری اتفاقات خوب، کم رخ نداد. برخی که با یکدیگر قهر بودند، آشتی کردند. برخی که در رسانه ها با هم دچار درگیری شده بودند، با هم دست دادند و آتش بس اعلام کردند. مردم به احترام او ایستادند و با عزت او را بدرقه کردند اما پشت درهای مخفی، اختلافات بر سر اجرای مراسم تا جایی جلو رفت که ممکن بود کار به کتک‌کاری برسد.
ستاد گرامیداشت منصور پورحیدری که توسط کاظم اولیایی و مدیران پیشین استقلال تشکیل شده بود به خواست خانواده آن مرحوم سعی داشت تا مراسم تشییع پیکر را در ورزشگاه شیرودی  برگزار کند تا خواسته پورحیدری مبنی بر به زحمت نیافتادن مردم کمتر دستخوش تغییر شود.
 
با این حال باشگاه استقلال مخالف این برنامه بود و مسئولان این باشگاه سعی داشتند این مراسم را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند؛ موضوعی که اختلاف طرفین را در پی داشت و کار تا جایی پیش رفت که درگیری‌های لفظی را در یک جلسه به دنبال داشت. از جمله واکنش تند کاظم اولیایی یکی از اعضای ستاد گرامیداشت پورحیدری به پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال. 

 

در این جلسه سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال هم که مخالف برگزاری مراسم در ورزشگاه شیرودی بود، گفت: منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بود و ما باید در این رابطه تصمیم بگیریم نه شما!

 

با وجود اینکه اولیایی خود را وکیل خانواده پورحیدری معرفی و درخواست آنها را برای برگزاری مراسم در ورزشگاه شیرودی بارها مطرح می‌کند، این درخواست با مخالفت و مقاومت مسئولان استقلال مواجه شد تا در نهایت با نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان این اتفاق رخ بدهد.

 

در هر حال پیکر منصور پورحیدری از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد اما نکته اینجاست که در مراسم تشییع هم معاونان و مدیران فعلی و پیشین استقلال به یکدیگر بی محلی می کردند و با هم زاویه داشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر