کد خبر: 56719
A

آخرین خط خورده تیم ملی چه کسی خواهد بود؟

در حال حاضر 24 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و با خط خوردن یک بازیکن تکلیف لیست نهایی مشخص می شود.

آخرین خط خورده تیم ملی چه کسی خواهد بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ لیست 23 نفره و نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما ترک اردو توسط 5 بازیکن با نظر کارلوس کی روش نشان می دهد فقط تکلیف آخرین خط خورده از لیست تیم ملی مشخص نیست.


شب گذشته بعد از صحبت هایی که کی روش با بازیکنان انجام داد و برخی مصدومیت های پیش آمده سبب شد تا سعید عزت اللهی، علی کریمی، سیدحسین حسینی، محمدرضا خانزاده و علی علیپور اردوی قطر را ترک کنند. در این بین عزت اللهی که مصدومیت بدموقع برنامه هایش را بهم ریخت به انگلیس سفر کرد و کریمی، حسینی، خانزاده و علیپور نیز بامداد امروز به تهران رسیدند.


حالا اما با احتساب این 5 بازیکن که از لیست تیم ملی خط خوردند، 24 بازیکن در اردوی قطر حضور دارند که یک نفر دیگر باید خط بخورد.


علیرضا بیرانوند، امیررضا عابدزاده، پیام نیازمند، رامین رضاییان، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، حسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، اشکان دژاگه، وحید امیری، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی ترابی، سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد 24 بازیکنی هستند که اکنون در اردوی قطر حضور دارند و یکی از آنها نمی تواند در جام ملت ها بازی کند.


از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که با توجه به اینکه برای اعلام لیست 23 نفره و نهایی تا 4 ژانویه زمان باقی مانده کی روش تیمش را با 24 بازیکن هدایت کند تا تکلیف مصدومیت جهانبخش و قلی زاده هم مشخص شود و او بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.


کی روش در جام جهانی 2018 نیز 24 بازیکن را به روسیه برد و در روزهای پایانی علی قلی زاده را خط زد که این بازیکن نیز تا آخرین مسابقه در اردوی تیم ملی حضور داشت.


برای باخبر شدن از شرایط اردوی تیم ملی و لیست نهایی چند ساعت باید منتظر شویم. به نظر شما کدام بازیکن از فهرست نهایی خط می خورد؟/ ورزش سه

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر