کد خبر: 56843
A

چرا تیم ملی ایران شانس اول قهرمانی آسیا است؟

علاوه بر موقعیت ممتاز تیم ملی در گروهش و البته صدرنشینی در رنکینگ آسیا به نظر می رسد باید امید زیادی به درخشش یوز های ایرانی داشته باشیم. اگرچه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما اگر شاگردان کی‌روش سرگروه شوند مسیر ساده ای تا نیمه نهایی خواهند داشت. چون در گروه چین و کره جنوبی، قرقیزستان و فیلیپین حضور دارند. چین اگر دوم شود با تیم دوم A بازی می‌کند و برنده‌اش در یک‌چهارم به مصاف ایران می‌آید.

چرا  تیم ملی ایران شانس اول قهرمانی آسیا است؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بسیاری از فوتبالی های آسیا از شرایط ایده آل تیم ملی ایران صحبت می کنند. فاکس اسپورت به تمجید عملکرد تیم ملی می پردازد، شبکه الکاس ایران را شانس قهرمانی می داند، روزنامه استاد دوحه ایران را در فینال می بیند، سرمربی السد فینالیست ها را ایران و قطر معرفی می کند و... .

علاوه بر موقعیت ممتاز تیم ملی در گروهش و البته صدرنشینی در رنکینگ آسیا به نظر می رسد باید امید زیادی به درخشش یوز های ایرانی داشته باشیم. اگرچه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما اگر شاگردان کی‌روش سرگروه شوند مسیر ساده ای تا نیمه نهایی خواهند داشت. چون در گروه چین و کره جنوبی، قرقیزستان و فیلیپین حضور دارند. چین اگر دوم شود با تیم دوم A بازی می‌کند و برنده‌اش در یک‌چهارم به مصاف ایران می‌آید.

چینی ها در بدترین دوران دهه‌ اخیر هستند. در ۱۶ بازی پیشین ۷ باخت، ۶ مساوی و فقط سه برد کسب کرده اند. آن ها در هفت بازی آخر فقط یک برد دشت کرده اند. تساوی با اردن و بحرین قابل قبول نیست، شکست از قطر و عراق هم که اوج ضعف چینی ها را نشان می دهد. در خانه هم مقابل هندوستان و فلسطین به نتیجه ای بهتر از مساوی دست پیدا نکرده اند.

به نظر می رسد شاگردان کی‌روش راه ساده ای برای رسیدن به نیمه نهایی دارند، اما تمرکز و دقت یاران مسعود شجاعی بخش مهمی از این نتایج است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر