کد خبر: 57994
A

سلطانی‌فر: عملکرد کمیته ملی المپیک درخشان است/ فوتبال ایران شخصیت قهرمانی دارد

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از فعالیت های کمیته ملی المپیک تاکید کرد: فوتبال ملی ایران بیش از همیشه ضخصیت قهرمانی دارد.

سلطانی‌فر: عملکرد کمیته ملی المپیک درخشان است/ فوتبال ایران شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سال است که رییس جدید کمیته ملی المپیک انتخاب شده و عملکرد این تیم وهمکارانش بسیار درخشان بوده است. در زمینه توسعه ارتباطات خارجی با فدراسیون‌های جهانی، ioc و شورای المپیک آسیا خوشبختانه کارنامه یک سال گذشته کمیته ملی المپیک واقعا مثبت ارزیابی می شود و از دوستان صمیمانه تشکر می کنم. امیدوارم با همدلی و همسویی در ادامه کار کنیم. چون اصل کار در هر زمینه ای ثبات و آرامش بین ارکان مختلف است.

وی افزود: همه مدیران ورزشی ما کارها را با این سمت و سو پیش می برند . امیدوارم در سال ۹۷ در اکثر رویدادها کارنامه امیدوار کننده‌ای بگذاریم و با همین شکل در سال‌های آینده تا زمانی افتخار خدمت گذاری داریم کار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: تیم ملی فوتبال شاید قوی ترین  تیم آسیا باشد. من ریز مسائل را در فوتبال دنبال می‌کنم. مجموعه هماهنگ فدراسیون فوتبال، کمیته و وزارت ورزش حمایت می کنند تا مشکلی پیش نیاید. ما کادر فنی توانمند و بازیکنان خوبی داریم که در لیگ داخل و خارج بازی می کنند. به نظرم این تیم بیش از همیشه شخصیت قهرمانی دارد. امیدوارم این تیم که دو قدم اول محکم برداشت قدم های بعدی را هم محکم بردارد.

سلطانی‌فر درباره سفرش به امارات نیز گفت: با همه توان حمایت کرده ایم و انشاالله در مراحل نیمه نهایی و نهایی به امارات می روم. فکر می کنم طبق جدول تا پایان سال انتخابات ۴ یا ۵ فدراسیون برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر