کد خبر: 58064
A

توصیه یک روزنامه عراقی برای شکست دادن ایران

یک روزنامه عراقی ضمن تاکید بر قدرت هجومی بالای تیم ملی ایران تاکید کرد که عراق باید مشکلات خط دفاعی‌اش را برطرف کند.

توصیه یک روزنامه عراقی برای شکست دادن ایران

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله گروهی جام ملت های آسیا بزرگترین سوژه رسانه های دو کشور است و به جوانب مختلف این بازی پرداخته شده است.

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه «الزمان» عراق در گزارشی مفصل به این مسابقه پرداخته و تاکید کرده است که عراق می تواند همانند ۴ سال پیش ایران را شکست بدهد.

این روزنامه البته به مشکلات تیم عراق و قدرت ایران هم اعتراف کرده و با اشاره به ناهماهنگی در خط دفاع عراق نوشته است: « لزوم برطرف ساختن ضعف های خط دفاع که در دو بازی اول دیده شد، احساس می شود و این مساله (برطرف ساختن ضعف های دفاعی) می تواند در مقابل تیمی مانند ایران که از قدرت هجومی بالایی برخوردار است مثمرثمر باشد.

از سوی دیگر سرمربی عراق برای تاثیرگذاری بیشتر خط حمله خود می بایست روش بازی تیم را تغییر داده و از بیش از یک مهاجم استفاده کند تا خط دفاعی ایران را آزار دهد؛ تیمی که تاکنون گلی دریافت نکرده است. سرمربی عراق همچنین باید نهایت استفاده را از بازیکنان خط میانی که بازیکنان حرفه ای هم هستند داشته باشد تا تیم عراق در پیاده سازی تاکتیک های مورد نظر و موقعیت سازی موفق عمل کند.»

اهمیت این مسابقه علاوه بر حساسیت های تاریخی، به صدرنشینی گروه چهارم ارتباط دارد چرا که تیم صدرنشین کار ساده تری برای رسیدن به فینال در پیش خواهد داشت.

ایران و عراق هر دو ۶ امتیازی هستند ولی تیم ملی کشورمان با تفاضل گل بهتر در صدر جدول است. کسب یک نتیجه تساوی هم ایران را به عنوان صدرنشین به دور بعد می فرستد ولی عراق برای صدرنشینی حتما باید به پیروزی برسد./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر