کد خبر: 5825
A
در یکی از فدراسیون ها اتفاق افتاد؛

مدارک تخلفات مالی را شبانه از فدراسیون خارج کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دیده بان ایران، این فدراسیون و رئیسش مدت هاست با انتقادات فراوانی روبرو هستند٬ به گونه ای که بسیاری از قهرمانان٬ مربیان و پیشکسوتان به دلیل عملکرد ضعیف این فدراسیون و اقدامات خودسرانه رئیس آن٬ شکایات و اعتراضات خود را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده اند که متاسفانه تاکنون پیگیری خاصی انجام نشده است.

مدارک تخلفات مالی را شبانه از فدراسیون خارج کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دیده بان ایران، این فدراسیون و رئیسش مدت هاست با انتقادات فراوانی روبرو هستند٬ به گونه ای که بسیاری از قهرمانان٬ مربیان و پیشکسوتان به دلیل عملکرد ضعیف این فدراسیون و اقدامات خودسرانه رئیس آن٬ شکایات و اعتراضات خود را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده اند که متاسفانه تاکنون پیگیری خاصی انجام نشده است.

 

 

اخیرا نمایندگان یکی از نهادهای نظارتی٬ نمایندگان خود را در این فدراسیون مستقر کرده تا به تخلفات مالی موجود رسیدگی شود. اما با کمال تعجب٬ مدارک و اسناد شبانه از فدراسیون خارج شده و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

یکی از حاضران این می گفت: اسناد تخلفات مالی این فدراسیون شبانه و توسط یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند از فدراسیون مذکور خارج شده اند!


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر