کد خبر: 5827
A
تورنمنت چهار جانبه کره جنوبی

فوتبالیست های جوان ایرانی از سد نیجریه گذشتند

تیم فوتبال مردان جوان ایرانی (زیر 19 سال ) امروز پنجشنبه در شهر سوون کره جنوبی در چارچوب تورنمنت چهارجانبه به مصاف تیم نیجریه رفتند و با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم گذشتند.

فوتبالیست های جوان ایرانی از سد نیجریه گذشتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نیمه نخست دیدار دو تیم ملی زیر 19 سال پسران ایران و نیجریه بدون گل به پایان رسید اما در نهایت شاگردان پیروانی توانستند با به ثمر رساندن یک گل در نیمه دوم، پیروزی در این دیدار را به نام خود ثبت کنند. 
نیما میرزا زاد، علی شجاعی، عارف غلامی، نیما طاهری، سینا خادم پور، رضا شکار، مهدی مهدیخانی، علی طاهریان، حسین ساکی، شاهین عباسیان و رضا جعفری به عنوان ترکیب اصلی تیم فوتبال جوانان ایران بازی مقابل نیجریه را آغاز کردند. 
در نیمه دوم نیما مختاری جای خود را به مجتبی نجاریان داد، نیما طاهری به جای حسین ساکی وارد زمین بازی شد و علی طاهران جای خود را به محمد سلطانی مهر داد. 
با خارج شدن مهدی مهدیخانی از زمین بازی و جایگزینی محمد آقاجانپور و جابجایی محمد امین بهرانی با امیر حسین امیر طاهری تیم با نیروی تازه بازی را در زمین ادامه داد تا در در دقیقه 78 رضا شکاری تک گل ایران را وارد دروازه نیجریه کرد. 
رضا شکاری- زننده تک گل ایران در دقیقه 94 از سوی داور بازی اخراج شد. 
فوتبالیست های جوان ایرانی روز سه شنبه -18 آبان ماه در نخستین دیدار از رقابت های چهارجانبه کره جنوبی به مصاف جوانان میزبان رفتند و بازی را با نتیجه سه بریک به حریف واگذار کردند. 
تیم فوتبال جوانان ایران روز شنبه -22 آبان ماه در آخرین دیدار خود به مصاف تیم انگلستان می رود. 
تورنمنت چهار جانبه کره جنوبی با حضور نمایندگان جوان کشورهای ایران ، انگلستان ، کره جنوبی و نیجریه در شهر سوون کره جنوبی در حال برگزاری است . 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر