کد خبر: 58481
A

کری خوانی ستاره کره جنوبی برای تیم ملی ایران :ایران همیشه تیم قدرتمندی بوده اما ما هم کره‌جنوبی هستیم و قهرمانی می‌خواهیم

ســـون هیــونگ‌مین، ستاره تیـم ملی فوتبال کره‌جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس یکی از چهره‌های سرشناس حاضر در جام ملت‌ها به شمار می‌رود.کره با سون و به‌سختی توانست در وقت اضافه از سد تیم ملی بحرین عبور کند و به یک‌چهارم نهایی برسد و حریف قطر شود. سون درمورد این بازی در جمع خبرنگاران گفت: «عبور از مدافعان پرشمار بحرین به‌هیچ‌وجه آسان نبود اما در پایان موفق شدیم از سد این مدافعان بگذریم و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنیم. آنها شناخت خوبی از کره داشتند و بازیکنان‌مان را مهارکرده بودند اما فرصت‌طلبی گلزنان ما برای صعود کافی بود.»

کری خوانی ستاره کره جنوبی برای تیم ملی ایران :ایران همیشه تیم قدرتمندی بوده اما ما هم کره‌جنوبی هستیم و قهرمانی می‌خواهیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران :ســـون هیــونگ‌مین، ستاره تیـم ملی فوتبال کره‌جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس یکی از چهره‌های سرشناس حاضر در جام ملت‌ها به شمار می‌رود.

کره با سون و به‌سختی توانست در وقت اضافه از سد تیم ملی بحرین عبور کند و به یک‌چهارم نهایی برسد و حریف قطر شود. سون درمورد این بازی در جمع خبرنگاران گفت: «عبور از مدافعان پرشمار بحرین به‌هیچ‌وجه آسان نبود اما در پایان موفق شدیم از سد این مدافعان بگذریم و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنیم. آنها شناخت خوبی از کره داشتند و بازیکنان‌مان را مهارکرده بودند اما فرصت‌طلبی گلزنان ما برای صعود کافی بود.»
 
 ستاره تاتنهام درخصوص اینکه آیا خستگی می‌تواند در بازی آینده‌شان تاثیر منفی در حرکت تیم ملی کره‌جنوبی داشته باشد، گفت: «ما باید در راه رسیدن به قهرمانی بدون در نظر گرفتن خستگی پیش برویم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، خستگی را نمی‌شناسد.»
 
سون درباره اینکه چرا در دیدار با بحرین موفق به گلزنی نشد، گفت: «برخی اوقات راه رسیدن شما به گل بسیار دشوار می‌شود. به من فضایی نمی‌دادند و مرا بسته بودند تا فرصتی برایم ایجاد نشود. دربازی‌های آینده درصورت به وجود آمدن چنین شرایطی باید کاری کنم تا بتوانم برای خودم فضا ایجاد کنم.»
 
ستاره کره‌جنوبی درباره اینکه فینالیست‌های این جام را کدام تیم‌ها می‌داند، گفت: «امیدوارم کره‌جنوبی به فینال برسد. از سوی دیگر ما قهرمانی می‌خواهیم و واقعا مهم نیست از آن‌سوی جدول کدام تیم رقیب ما می‌شود.»
 
وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و اینکه خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانند، گفت: «ایران همیشه تیم قدرتمندی بوده اما ما هم کره‌جنوبی هستیم و قهرمانی می‌خواهیم. بنابراین ما را دست‌کم نگیرید.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر