کد خبر: 58678
A

گاف عجیب صداوسیما درباره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور/کدام انتخابی تیم‌ملی؟

مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور در حالی برگزار شد که یک نکته برای آنهایی که از نزدیک این رقابت ها را دنبال می کردند عجیب بود. این مسابقات در حالی تحت عنوان انتخابی تیم ملی برگزار شده است که اعضای کادر فنی همگی در کمپ آزادی و در تهران بودند! البته اشتباه اصلی را ظاهرا صدا و سیما انجام داده است که در حین پخش اعلام نتایج این رقابت ها به این نکته اشاره کرد که نفرات انتخاب شده به تیم ملی دعوت می شوند و ممکن است در جام فجر هم وزنه بزنند. اما مسئولان صدا و سیما که احتمالا از سر ناآگاهی این گزارش را پخش کرده اند این را فراموش کرده اند که فرصت ارسال لیست اسامی تیم ها برای جام فجر به اتمام رسیده است و خیلی بعید است که بتوان دراین فاصله کوتاه اسم یک ورزشکار را برای یک مسابقه بین المللی وارد لیست کرد. تزریق اطلاعات اشتباه در مورد وزنه برداری آن هم در رسانه ملی جای تامل دارد و باید از مسئولان پرسید که این اطلاعات غلط چطور روی آنتن زنده پخش می شود؟

گاف عجیب صداوسیما درباره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور/کدام انتخابی تیم‌ملی؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ این مسابقات در حالی تحت عنوان انتخابی تیم ملی برگزار شده است که اعضای کادر فنی همگی در کمپ آزادی و در تهران بودند! البته اشتباه اصلی را ظاهرا صدا و سیما انجام داده است که در حین پخش اعلام نتایج این رقابت ها به این نکته اشاره کرد که نفرات انتخاب شده به تیم ملی دعوت می شوند و ممکن است در جام فجر هم وزنه بزنند.

 
اما مسئولان صدا و سیما که احتمالا از سر ناآگاهی این گزارش را پخش کرده اند این را فراموش کرده اند که فرصت ارسال لیست اسامی تیم ها برای جام فجر به اتمام رسیده است و خیلی بعید است که بتوان دراین فاصله کوتاه اسم یک ورزشکار را برای یک مسابقه بین المللی وارد لیست کرد.
 
تزریق اطلاعات اشتباه در مورد وزنه برداری آن هم در رسانه ملی جای تامل دارد و باید از مسئولان پرسید که این اطلاعات غلط چطور روی آنتن زنده پخش می شود؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر