کد خبر: 58789
A

جعفرزاده ایمن آبادی: کارلوس کیروش دیگر تیری در خشاب ندارد/ این تیم به یک شوک نیاز دارد

عضو فراکسیون ورزش در مجلس گفت: طولانی شدن مدت زمان ماندن کیروش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال مخصوصا اکنون که مقداری ادبیاتش تغییر کرده است، حتی در صورت قهرمانی تیم ما در بازی‌های آسیایی خوب نیست و تجدید نظر بر روی مربی را می‌طلبد.

جعفرزاده ایمن آبادی: کارلوس کیروش دیگر تیری در خشاب ندارد/  این تیم به یک شوک نیاز دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی عضو فراکسیون ورزش در مجلس با اشاره به برخی مباحث درباره جدا شدن کیروش مربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از اتمام بازی‌های آسیایی از این تیم، گفت: همانطور که شاهد بودیم، مربی تیم فوتبال چین یکی از ویژگی‌های مثبت و نقطه قوت تیم فوتبال ما را داشتن یک ثبات مدیریتی اعلام کرد لذا در این مورد هیچ بحثی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: طولانی شدن مدت زمان ماندن کیروش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال مخصوصا اکنون که مقداری ادبیاتش تغییر کرده است، حتی اگر قهرمان هم می شدیم، تمدید قرارداد با او باید مورد بازنگری قرار می گرفت.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس ادامه داد: احساس می‌کنم خود آقای کیروش هم خسته شده و روال کار برایش عادی شده است و تصور اینکه دیگر همه محتاج وی خواهند بود، احتمال دارد برایش یک شائبه‌هایی را هم ایجاد کند لذا معتقدم کیروش طی این ۸ سال  هرچه تیر داشت را خالی کرده است کرد و تیری در خشاب ندارد.

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره اینکه سخنان و حاشیه‌های کیروش متاثر از اقدامات تاج رئیس فدراسیون فوتبال است، اظهار کرد: آقای تاج مدیر خوبی هرچند معتقدم با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید از سمت خود کناره‌گیری کند و حتی خودش هم انصافا اعلام کرده که می‌روم اما بخش اعظمی از موفقیت‌های کیروش و تیم ملی فوتبال ناشی از توانمندی و مدیریت تاج است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای کیروش را می‌خوانم احساس می‌کنم در حال انحصاری شدن است، شاید تیم ملی نیاز به یک شوک یا مربی دیگری داشته باشد. ثبات بسیار خوب است اما هرچیزی یک سقفی دارد و فکر می‌کنم سقف وی پر شده است.

وی درباره انتخاب مربی ایرانی هم در آینده گفت: ایرانی خیلی خوب است اما متاسفانه باید بگویم ما با غریبه‌ها بسیار خوب کار می‌کنیم و کنار می آییم، ما بعد از انتخاب یک مربی ایرانی تا هفت نسل قبل وی را جستجو می‌کنیم. اما نمی‌دانم چرا نسبت به غریبه‌ها این حالت‌ها را نداریم حتی درباره عملکردش هم گزارشی نمی‌خواهیم.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس تاکید کرد: ما فوتبالیست‌های بسیار قوی، حرفه‌ای و خوبی در کشورمان داریم اما بازیکنان خارجی به تیم‌های ایرانی دعوت می‌کنیم که حتی یک گل در کشور خود نزده‌اند و در اینجا با وی قراردادی با رقم بالا هم منعقد می‌کنند./ سایت خبری مدآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر