کد خبر: 58876
A

انصاری‌فرد: هیچ‌وقت فکر نکرده‌ام سند تیم ملی به نام من زده شده/ کی‌روش هیچ‌چیز را برای خودش نخواست

مهاجم تیم‌ملی از انتقاداتی که به سرمربی پرتغالی‌اش می‌شود، گله‌مند است.

انصاری‌فرد: هیچ‌وقت فکر نکرده‌ام سند تیم ملی به نام من زده شده/ کی‌روش هیچ‌چیز را برای خودش نخواست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ تیم ملی ایران مقابل ژاپن شکست خورد و از صعود به فینال جام ملت های آسیا باز ماند. این باخت باعث شد تا حسرت قهرمانی در آسیا برای تیم ملی طولانی تر شود و حالا برای قهرمانی در قاره کهن باید چهار سال دیگر هم صبر کنیم. اما یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات کریم انصاری فرد بود. او به عنوان مهاجم ذخیره در تعدادی از رقابت های ایران به میدان آمد و البته که گل زیبایی هم به چین زد. با او درباره خداحافظی کی روش و جایگاه خودش در تیم ملی گفتگو کرده ایم.

*آقای کی روش گفتند این پایان مسیری 8 ساله است. تو به عنوان کسی که این 8 سال همراه تیم بودی فکر می کنم قبول داری که خیلی تلخ تمام شد. تویی که خیلی جاها تلاش کردی این پایان تلخ نباشد و برای مردم بازی کردی.

اولین حرفم عذرخواهی از ملت شریف ایران است. هم من هم بقیه بچه ها دوست داشتیم در این شرایط حساس دل مردم را شاد کنیم. در مورد کی روش هم باید بگویم که رزومه و عملکرد ایشان مشخص است و اصلا احتیاجی نیست من درباره اش حرف بزنم.

*فکر می کنی ادامه دادن این مسیر با این همه جنگ و دعوا ممکن است؟ شما الان یک روز در میان دعوا دارید.

طبیعت فوتبال همین است. ایشان هر حرفی که زد بخاطر منافع تیم ملی بود و می خواست امکانات در مسیر موفقیت تیم ملی به کار گرفته شود و غیر از این نبوده. خدا را گواه می گیرم که در این 8 سال ایشان هیچوقت هیچ چیز برای خودش نخواست. دوست داشت تیم ملی موفق شود و چه در این تورنمنت چه در جام جهانی خودش و همکارانش 24 ساعته برای موفقیت ایران تلاش کردند.

*تو و مسعود اینجا یک چیزی فراتر از ورژن بازیکن بودنتان ارائه دادید. می نشستید روی نیمکت و کاری را می کردید که مثلا رضا قوچان نژاد سختش بود انجام دهد.

10،11 سال است در تیم ملی حضور دارم و هیچوقت فکر نکرده ام که سند تیم ملی به نام من زده شده است. افتخارم این است پیراهن تیم ملی را تنم می کنم. چه یک دقیقه بازی کنم چه اصلا بازی نکنم. این وظیفه من است که در خدمت تیم باشم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر