کد خبر: 59325
A

استقبال ایرانی از کارلوس کی روش در کلمبیا

کارلوس کی‌روش در میان استقبال خبرنگاران و مسئولان کلمبیایی وارد فرودگاه بوگوتا شد. کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم‌ملی ایران که با مسئولان کلمبیایی برای حضور در این کشور به توافق رسیده و قرار است جانشین احتمالی نستور پکرمن محبوب آرژانتینی شود، در بدو ورود خود به بوگوتا هم شاهد صحنه جالبی بود. یک ایرانی در فرودگاه بوگوتا در دل ازدحام خبرنگاران او را به فارسی صدا می کرد و از حضور ۸ ساله اش در ایران تشکر کرد تا سرمربی که برایش دسته گل آورده بودند با لبخند و به فارسی بگوید خیلی ممنون! کی روش در فرودگاه گفته در ۲۴ ساعت آینده مشخص می شود که مذاکراتش با کلمبیایی ها منجر به عقد قرارداد خواهد شد یا نه!

استقبال ایرانی از کارلوس کی روش در کلمبیا

به گزارش دیده بان ایران، کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم‌ملی ایران که با مسئولان کلمبیایی برای حضور در این کشور به توافق رسیده و قرار است جانشین احتمالی نستور پکرمن محبوب آرژانتینی شود، در بدو ورود خود به بوگوتا هم شاهد صحنه جالبی بود.
یک ایرانی در فرودگاه بوگوتا در دل ازدحام خبرنگاران او را به فارسی صدا می کرد و از حضور ۸ ساله اش در ایران تشکر کرد تا سرمربی که برایش دسته گل آورده بودند با لبخند و به فارسی بگوید خیلی ممنون! کی روش در فرودگاه گفته در ۲۴ ساعت آینده مشخص می شود که مذاکراتش با کلمبیایی ها منجر به عقد قرارداد خواهد شد یا نه!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر