کد خبر: 59688
A

افشین قطبی:با حمایت هواداران پرسپولیس را بردیم

افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان با حضور در نشست خبری در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت آنها پرسپولیس را بردیم. ما این هفته خوب کار کردیم و دنبال رفع ضعف تیم بودیم. ما می‌خواهیم بازی های خانگی‌مان را ببریم و همه تلاش خواهیم کرد این اتفاق در حضور هواداران رخ دهد و بتوانیم آینده خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.

افشین قطبی:با حمایت هواداران پرسپولیس را بردیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان با حضور در نشست خبری در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت آنها پرسپولیس را بردیم. ما این هفته خوب کار کردیم و دنبال رفع ضعف تیم بودیم. ما می‌خواهیم بازی های خانگی‌مان را ببریم و همه تلاش خواهیم کرد این اتفاق در حضور هواداران رخ دهد و بتوانیم آینده خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.

سرمربی فولاد درباره اهمیت امتیازات در دیدارهای پیش رو گفت: ما برای رسیدن به بالای جدول به همه امتیازات نیاز داریم و بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا به بالای جدول برسیم. خیلی مهم است که این تفکر در تیم ما وجود دارد و همه تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده به هدف‌مان برسیم. همه تلاش ما این است که هرچه زودتر بازی‌های خود را در ورزشگاه آرنا برگزار کنیم، به همین خاطر امروز صبح تمرین ما در این محل برگزار کردیم و باید بگویم واقعا زمین آنجا عالی است. دوست داریم که هرچه زودتر بازی‌هایمان در این ورزشگاه برگزار شود تا این ورزشگاه خوب را به هواداران نشان دهیم. امیدوارم که در بازی آینده خانگی ما این اتفاق رخ دهد.

قطبی درباره دیدار با یک تیم هم استانی که دیداری فینال گونه است، بیان کرد: این بازی از دیدگاه من یک فینال هست، البته نه این بازی بلکه همه بازی‌هایی که پیشروی ما قرار دارد. ما برای رسیدن به بالای جدول به همه امتیازات نیاز داریم و خیلی مهم است که هر بازی در شرایط مناسبی به میدان رویم. بازیکنان من انگیزه زیادی برای همه بازی‌ها دارند به خاطر این که لمس می‌کنند و حس می‌کنند که تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر به تیم سوم جدول که 10 امتیاز با ما فاصله دارد برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به تقابلش با علیرضا مرزبان که در پرسپولیس با او همکار بود، گفت: از این همکاری خیلی وقت گذشته است و من هیچ وقت کار حرفه‌ای را شخصی نخواهم کرد و همانطور که همیشه گفته‌ام هیچ وقت مشکلی با شخصی ندارم و تفکر من موفقیت تیمم هست و این که چطور تیمم را برای بازی آماده کنم. مرزبان مربی فیزیکی و جسمانی بازیکنان در پرسپولیس بود و من شناختی از تفکر تاکتیکی او ندارم غیر از این که بازی‌های تیم او را دیده‌ام.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر