کد خبر: 59791
A

حاشیه های جلسه علنی امروز مجلس / دعوای قاضی پور با نمایندگان بر سر تعداد طرفداران تیم های باشگاهی استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ بهمن ماه) و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸، بند الحاقی یک تبصره ۲ ماده واحده بودجه که درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی بود را مورد بحث و بررسی قرار دادند که رسیدگی به این مضوع با حاشیه های جالبی همراه بود. نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس در جریان بررسی این بند خطاب به قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای قاضی‌زاده ظاهرا به هاله نور وصل شدید و غیب می‌گویید. وی افزود: استقلال و پرسپولیس دارای طرفداران بسیاری هستند، اما طرفداران‌شان به اندازه طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز نمی‌رسد! سپس حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان نیز در پاسخ به قاضی‌پور گفت: ضمن احترام به آقای قاضی‌پور و مردم تبریز، لازم است بگویم فعلاً تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر است.

حاشیه های جلسه علنی امروز مجلس / دعوای قاضی پور با نمایندگان بر سر تعداد طرفداران تیم های باشگاهی استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه  ۲۹ بهمن ماه) و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸، بند الحاقی یک تبصره ۲ ماده واحده بودجه که درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی بود را مورد بحث و بررسی قرار دادند که رسیدگی به این مضوع با حاشیه های جالبی همراه بود.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس در جریان بررسی این بند خطاب به قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای قاضی‌زاده ظاهرا به هاله نور وصل شدید و غیب می‌گویید. وی افزود: استقلال و پرسپولیس دارای طرفداران بسیاری هستند، اما طرفداران‌شان به اندازه طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز نمی‌رسد!

سپس حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان نیز در پاسخ به قاضی‌پور گفت: ضمن احترام به آقای قاضی‌پور و مردم تبریز، لازم است بگویم فعلاً تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر است.

همچنین حسن کامران نماینده اصفهان گفت: گویا طرفداران لپ سرخ‌ها در دولت بیشتر است.

علی لاریجانی رئیس مجلس هم در ادامه خطاب به نمایندگانی که پیشنهادات متعددی درباره این بند داشتند، اظهار کرد: بودجه کل کشور حدود ۴۵۰ هزار میلیارد تومان است، اگر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند، نهایتاً رقم ناچیزی شاید در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای دولت درآمد داشته باشد که رقم ناچیزی در برابر بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی کشور است، لذا از نمایندگان می‌خواهم از مطرح کردن ادامه پیشنهادات‌شان درباره این بند الحاقی منصرف شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر