کد خبر: 60171
A

از انتقال بازیکنان نونهال از چمن به سالن تا بی احترامی به خانواده ها جنجال هدایت شده در ورزشگاه درفشی فر/ شکایت خانواده ها به وزارت ورزش

مسابقات چندجانبه نونهالان در ورزشگاه درفشی فر، اتفاقات ناخوشایندی را رقم زد و یک بار دیگر، بحث نظارت بر تیم های پایه را مطرح کرد.

از انتقال بازیکنان نونهال از چمن به سالن تا بی احترامی به خانواده ها
جنجال هدایت شده در ورزشگاه درفشی فر/ شکایت خانواده ها به وزارت ورزش
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مسابقات چندجانبه نونهالان در ورزشگاه درفشی فر، اتفاقات ناخوشایندی را رقم زد و یک بار دیگر، بحث نظارت بر تیم های پایه را مطرح کرد.
در جریان بازی های چندجانبه فوتبال نونهالان که پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد، حوادثی به وقوع پیوست که یک بار دیگر لزوم نظارت بر تیم های فوتبال پایه و مدارس فوتبال را دوچندان کرد.
اتفاقات تلخ بازی تیم های درفشی فر و پارسه ایرانیان زمانی آغاز شد که مسابقه را به جای زمین فوتبال در سالن فوتسال برگزار کردند. در ادامه، با تحریک یکی از مربیان، بازیکنان نونهال رو به خشونت آوردند. البته کار به اینجا ختم نشد. چرا که متاسفانه شخصی که مدیریت دو باشگاه را همزمان در اختیار دارد، به اعتراضات پدران و مادران حاضر در سالن توجهی نکرد و به گفته اولیا، حتی بسیاری از حوادث تلخ روز مسابقه از سوی وی هدایت می شد که همین مساله، اعتراض خانواده ها را به دنبال داشت. در خاتمه و در حالی که وقت قانونی بازی پایان نیافته بود، داور سوت اتمام مسابقه را کشید. آخرین حادثه عجیب این بازی، عدم حضور مدیرعامل این دو تیم بود که نشان از بی توجهی وی به آینده سازان فوتبال دارد.
در پی وقوع این اتفاقات، تعدادی از اولیا و در راس آنها " جمشید میرزایی " که خود از مربیان بین المللی ورزش های رزمی است و خدمات زیرساختی و حمایتی قابل توجهی به ورزش کشور ارائه داده و همچنین " رضا والی ",که از فوتبالیست های قدیمی بوده دنبال طرح شکایت از مدیریت این دو باشگاه به وزارت ورزش و حوانان هستند. به گفته وی، شخص موردنظر که چهار ورزشگاه: درفشی فر، پارسه ایرانیان، آشوریان و کمپ حجازی را از طریق مزایده تحت مدیریت خود درآورده، می بایست در قبال هزینه های فراوانی که از اولیا دریافت می کند، نسبت به آموزش صحیح فوتبال و به ویژه فرهنگ سازی برای نسل آینده ساز فوتبال کشور، خدمات مناسب ارائه کند که متاسفانه تاکنون انجام تعهدات خود را عملی نکرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر