کد خبر: 6041
A

سروش رفیعی مقصد آینده‌اش را معلوم کرد

بمب نقل و انتقالات دوست دارد لژیونر شود ولی اگر این اتفاق نیفتد، ترجیح او حضور پرسپولیس است.

سروش رفیعی مقصد آینده‌اش را معلوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سروش رفیعی این روزها به سوژه جدید فوتبال کشورمان تبدیل شده، بازیکنی که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات هم یاد می‌شود و قیمتش احتمالا هر روز بالاتر می‌رود!

 

رفیعی که هنوز آینده خود را مشخص نکرده، در آمار گلزنی افت محسوسی نسبت به دو فصل قبل در فولاد داشته است. سروش با ۷ گل زده به تراکتورسازی رفت تا دوران خدمتش را در این تیم تبریزی سپری کند. او که در دو فصل اخیر تنها ۵ بار موفق به گلزنی شده، به تیم ملی هم دعوت شده است.فولادی‌ها معتقدند رفیعی با این تیم جنوبی قرارداد دارد و بعد از نیم‌فصل باید به اهواز بازگردد. تراکتور هم با توجه به علاقه هواداران این تیم، در حال مذاکره با این بازیکن است تا سروش را در تبریز حفظ کند. پرسپولیس و استقلال هم خواهان هافبک خلاق شیرازی هستند و باید دید آینده این بازکن در نهایت چه خواهد شد.

 

با اعلام رسمی باشگاه فولاد مبنی بر اینکه با رفیعی در پایان خدمت سربازی اش قرارداد دارند و وی باید به این تیم جنوبی برگردد، خیلی ها تصور کردند که باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی باید قید رفیعی را بزنند. تا این لحظه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده اند و تراکتورسازی نیز قصد ندارد به این ادعا فعلا واکنشی نشان دهد اما بازتاب این ادعا در اردوی تیم تبریزی مشاهده شد. یکی از بازیکنان تراکتورسازی اخیراً از علاقه سروش به پرسپولیسی شدن پرده برداشته است. البته او تاکید می کند که هدف اصلی و اولیه سروش لژیونر شدن و بازی در اروپا است ولی اگر قرار باشد نیم فصل بعدی را در ایران بازی کند دوست دارد به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ ملحق شود و ظاهرا این موضوع را به همبازیانش در تراکتور گفته است!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر