کد خبر: 60498
A

فتاحی: شایعه تغییر تاریخ دربی صحت ندارد/مساله منشا در حیطه وظایف باشگاه است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:جلسه امروز شورای تامین مربوط به بازی های استقلال و پرسپولیس در آسیا است، تعیین تکلیف دربی هم هفته گذشته انجام شده و دربی در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

فتاحی: شایعه تغییر تاریخ دربی صحت ندارد/مساله منشا در حیطه وظایف باشگاه است

به گزارش دیده بان ایران، سعید فتاحی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص شایعه تغییر تاریخ دربی گفت: من نمی‌دانم روزنامه ها از چه منابعی استفاده می‌کنند چون این صحبت ها بار امنیتی دارد.جلسه امروز شورای تامین  هم مربوط به بازی های استقلال و پرسپولیس در آسیا است، تعیین تکلیف دربی هم هفته گذشته انجام شده و دربی در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

وی افزود: خبر منتشر شده بحث امنیتی دارد و استانداری به این موضوع ورود می‌کند. 3 باشگاه آسیایی ما نامه زدند که به ما فرصت بدهند و بازی ها از فشردگی در بیاید. قرار است قبل از دربی بازی های ششم یا هفتم برگزار شود. مثلا  آقای گل محمدی گفته ما موافقت نمی‌کنیم ولی بحث ما بحث ملی است، اگر ذوب آهن بتواند با نیروی بهتری وارد بازی های ملی شود حتی پدیده شانس دارد سال آینده به عنوان تیم چهارم در آسیا شرکت کند. نمی‌دانم دوستان(گل محمدی) چرا این مباحث را مطرح می‌کنند؟ آن زمان تصمیم گرفتیم بازی لیگ بین بازی های آسیایی برگزار شود ولی الان درخواست کردیم چون اردوی تیم ملی نداریم می‌خواهیم فشار را از تیم های آسیایی کم کنیم تا ان شاالله آنها نتیجه بگیرند و سال آتی ان شاالله 4 تیم داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما تصمیم گرفتیم اگر 3 تیم درخواست کنند که بازی هایشان تغییر کند که البته هر 3 تیم درخواست دادند، ما بازی ها را تغییر می‌دهیم.

فتاحی در خصوص اینکه آیا بازی های 5 فروردین برگزار می‌شود یا خیر گفت:پنجم فروردین بازی ها را برگزار نمی‌کنیم، تقویم ما تغییر نمی‌کند، برای کمک به 3 باشگاه هفته بیست و یکم لیگ برتر بازی هایش به روزهای 6 یا 7 فروردین منتقل می‌شود.

فتاحی در خصوص اینکه اگر قرار باشد بازی ها در این تاریخ برگزار شود فاصله این مسابقات تا دربی بسیار کم می‌شود گفت: اگر ششم یا هفتم بازی کنند اشکالی ندارد، روز دهم در دربی هم بازی می‌کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او در برنامه تیم ملی امید دچار اشتباه شده است گفت: من نگفتم که برنامه تیم امید را نمی‌دانم، من گفتم چون به ما اردوهایشان را اعلام نکرده بودند تاریخ فیفا دی را نمی‌دانیم. ضمن آنکه ما برنامه سال آینده را هم با آقای کرانچار هماهنگ کردیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اعتراض پدیده ای ها گفت: ما می‌خواهیم به تیم های آسیایی کمک کنیم، اگر تیم های آسیایی خوب نتیجه بگیرند برای فوتبال ما امتیاز محسوب می‌شود.دیدید که امسال به جای 3 سهمیه 4 سهمیه در آسیا داشتیم و این اتفاق برای فوتبال ما خوب است.

فتاحی در خصوص اتفاق رخ داده برای منشا گفت: این اتفاق مقابل درب هتل بوده و متاسفانه خود هواداران هم مشکلاتی ایجاد می‌کنند.خود آقای شفر هم بعضا عکس العمل نشان می‌دهد، البته منشا بازیکن خارجی است و ممکن است با فرهنگ ما آشنا نباشد،چون در بیرون از استادیوم این مساله رخ داده خود باشگاه باید برخورد کند و در حیطه ما نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر