کد خبر: 60752
A

غیبت روزبه چشمی عامل اصلی شکست استقلال مقابل الدحیل

روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال که در این فصل یکی از اصلی ترین مهره های تیم شفر در مرکز زمین بود،در بازی مقابل الدحیل به دلیل محرومیت حضور نداشت تا در غیاب او استقلال شب بدی را سپری کند و با وجود مشکلات فراوانی چه در دفاع و چه در خط میانی مواجه شود و در نهایت هم سه گل بخورد.

غیبت روزبه چشمی عامل اصلی شکست استقلال مقابل الدحیل

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال که در این فصل یکی از اصلی ترین مهره های تیم شفر در مرکز زمین بود،در بازی مقابل الدحیل به دلیل محرومیت حضور نداشت تا در غیاب او استقلال شب بدی را سپری کند و با وجود مشکلات فراوانی چه در دفاع و چه در خط میانی مواجه شود و در نهایت هم سه گل بخورد.

غیبت چشمی در بازی دیشب اما به فصل پیش باز می گشت. جایی که استقلال در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل السد قطر 2-1 از حریفش پیش بود و در آستانه بازگشتی تاریخی قرار داشت اما کارت زرد دوم روزبه چشمی و اخراج او از زمین رویاهای استقلال را برای کامبک بر باد داد. آن اخراج چشمی را در بازی دیشب هم دور از ترکیب استقلال نگه داشت تا تیم شفر بازهم در غیاب او دچار مشکل شود و یک بار دیگر در آسیا ناکام بماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر