کد خبر: 60782
A

علی دایی: مرد آن است که از جیبش خرج کند

سرمربی تیم سایپا در خصوص برگزاری دادگاه حسین هدایتی، گفت: مرد آن است که از جیبش خرج کند و اگر قرار باشد از پول دیگران خرج کنیم، من از همه مردتر هستم.

علی دایی: مرد آن است که از جیبش خرج کند

به گزارش دیده بان ایران؛ «علی دایی» در مراسم روز درختکاری که به میزبانی باشگاه سایپا برگزار شد، اظهار داشت: مراسم خوبی بود و امیدوارم عادت کنیم تا فضای سبز را خراب نکنیم. وظیفه اصلی ما حفاظت از جنگل‌ها و فضای سبز است.
دایی در خصوص تمرین نکردن شاگردانش در زمین چمن باشگاه سایپا، گفت: در این زمین مچ بز کوهی هم پیچ می خورد و دیگر در این محل تمرین نخواهیم کرد.
وی در مورد مشکلات این تیم، توضیح داد: شرایط‌ تغییر نکرده است و بازیکنان با توجه به وعده های مدیرعامل جدید باشگاه، کارشان را با حضور در تمرینات دنبال می کنند.
دایی در خصوص برگزاری دادگاه «حسین هدایتی»، اظهارداشت: مرد آن است که از جیب خودش خرج کند. اگر قرار باشد از جیب دیگران خرج کنیم، از همه مردتر هستم.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آغاز ضعیف نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال عملکرد خوبی نداشت و در گروه بسیار سختی قرار دارد. یک بازیکن الدحیل حدود 10 میلیون دلار ارزش دارد در حالی که کل یک باشگاه ما، یک میلیون دلار قیمت ندارد. پس نباید انتظار اتفاق ویژه ای داشته باشیم.
وی در مورد فشردگی دیدارهای لیگ برتر، گفت: دوستان هرکاری صلاح بدانند انجام می دهند و پاسخگو نیستند. باید بین فدراسیون و باشگاه ها ارتباط متقابل باشد تا طرفین ضرر نکنند. 
دایی در مورد رویارویی با فولادخوزستان که هدایت آن را «افشین قطبی» برعهده دارد، اظهار کرد: هر 2 تیم به دنبال برد هستند و تلاش خواهیم کرد با برتری مقابل فولاد به میانه جدول نزدیک شویم. 
وی در خصوص تاخیر در انتخاب جایگزین «کارلوس کی‌روش»، عنوان کرد: باید اجازه بدهیم فدراسیون فوتبال با دقت سرمربی تیم ملی را انتخاب کند تا سرمربی بتواند به فوتبال ایران کمک کند.
دایی در خصوص علاقه بازیکنان تیم ملی برای انتخاب شدن وی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، گفت: آنها لطف دارند، اما بازیکنان در خصوص سرمربی آینده تیم ملی تصمیم نمی‌گیرند و باید اجازه بدهیم فدراسیون فوتبال، سرمربی جدید را انتخاب کند.
بهترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی در خصوص مطرح شدن نام های بزرگ برای هدایت تیم ایران، گفت: با این شرایط اقتصادی، هزار سال دیگر نمی‌توانیم زیدان و بلان را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر