کد خبر: 6122
A

تیم ملی فوتبال در ورزشگاه محل بازی با سوریه تمرین نمی کند

تیم ملی فوتبال ایران امروز دوشنبه در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) ایالت 'نگری سمبیلان' در مالزی ورزشگاه اصلی بازی مقابل سوریه تمرین نمی کند.

تیم ملی فوتبال در ورزشگاه محل بازی با سوریه تمرین نمی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نظر می رسید تیم ملی کشورمان یک روز قبل از مسابقه با تیم سوریه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از قاره آسیا در زمین و ورزشگاه اصلی بازی به تمرین بپردازد تا با زمین و موقعیت ورزشگاه آشنا شود، اما تمرین در این ورزشگاه منتفی شد.
تمرین ملی پوشان ایران زیر نظر 'کارلوس کی روش' سرمربی تیم ملی و کادر فنی قرار است ساعت 17 به وقت محلی (12 و 30 به وقت تهران) در زمین فوتبال دانشگاه علوم اسلامی (یوسیم) برگزار شود.
15 دقیقه نخست این تمرین باز است و خبرنگاران و عکاسان می توانند اقدام به تهیه گزارش کنند و ملی پوشان پس از آن به تمرینات خود زیر نظر مربیان ادامه می دهند.
به نظر می رسد شرایط آب و هوایی مالزی و هوای ابری و بارانی امروز باعث لغو این تمرین در ورزشگاه اصلی محل بازی ها باشد.
اما نشست خبری 'کارلوس کی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت محلی (11 به وقت تهران) در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) محل بازی دو تیم برگزار شود.
تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 به وقت محلی (15 و 30 دقیقه به وقت تهران) فردا سه شنبه در پنجمین دیدار خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف سوریه می رود.
تیم ملی طی چند روز گذشته در زمین فوتبال دانشگاه علوم اسلامی (یوسیم) و یا هتل محل اقامت در شهر 'سرمبان' مالزی به تمرین پرداخته است.
در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با 10 امتیاز از 4 دیدار خود در صدر جدول گروه نخست مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و تیم های ازبکستان با 9 و کره جنوبی با 7 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر