کد خبر: 6276
A
"به من پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس نداده‌اند"

عابدینی: طاهری گفت خسته شده‌ام، گفتم بمان!

امیر عابدینی می‌گوید تا این لحظه کسی به او پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را نداده است.

عابدینی: طاهری گفت خسته شده‌ام، گفتم بمان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر عابدینی درباره احتمال مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: شب گذشته برخی دوستان با من تماس گرفتند و گفتند قبول نکن. برخی دیگر تماس گرفتند و به من تبریک گفتند. ابتدا متوجه نشدم چرا ابتدا می‌گویند قبول نکن و در ادامه هم تبریک می‌گویند. تا این که پس از لحظاتی متوجه شدم خبری منتشر شده مبنی بر اینکه من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهم شد. در این باره بگویم تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، کسی به من پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را نداده و در این زمینه هم صحبتی با من نشده است.

عابدینی درباره اینکه اگر به او پیشنهاد مدیرعاملی بشود قبول خواهد کرد یا خیر گفت: باشگاه پرسپولیس یک باشگاه دولتی است اما باشگاه باید به صورت خصوصی مدیریت شود. آقای سلطانی‌فر فرد بسیار باهوشی هستند و مطمئنا می‌توانند در این زمینه تصمیمات درستی بگیرند. من هدفم خدمت به فوتبال است و در حال حاضر هم که با شما صحبت می‌کنم، در حال فراهم کردن امکانات البسه تیم ملی هستم. همین که بتوانم در گوشه‌ای از این فوتبال خدمت کنم و موفق شوم، برایم  بس است.

عابدینی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد طاهری از مدیریت پرسپولیس کنار برود یا خیر گفت: من چیزی در این مورد نمی‌دانم اما دو ماه قبل آقای طاهری به من گفتند که خسته شده‌اند و می‌خواهند کناره‌گیری کنند اما من به او گفتم شما مدیری موفق هستید و بهتر است بمانید و به کارتان ادامه دهید. ما هم در هر زمینه‌ای که بتوانیم به شما کمک می‌کنیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر