کد خبر: 63113
A

واکنش پیشکسوتان استقلال به باخت و جدایی شفر

باخت استقلال به پدیده در مشهد باعث شد تا صحبت هایی در مورد تغییر کادر فنی استقلال مطرح شود. 3 پیشکسوت استقلال در خصوص تغییرات کادر فنی این گونه واکنش نشان دادند.

واکنش پیشکسوتان استقلال به باخت و جدایی شفر

به گزارش دیده بان ایران، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «هواداران نسبت به ایجاد تغییرات در چیدمان تیم آلرژی دارند. شفر برای اینکه به یک بازیکن بازی بدهد، چهار پست را به‌هم ریخت و شما دیدید که در پست دفاع وسط، دفاع راست، وینگر راست و هافبک دفاعی چه تغییراتی ایجاد شد. مگر می‌شود یک تیم در چیدمان ترکیب با این همه تغییر به زمین برود؟ داریوش شجاعیان خصوصیات بسیار خوبی در بخش تهاجمی دارد، ولی به عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شود. چرا؟! چیدمان استقلال باعث باختش شد. بهتر بود سه دیدار آخر را هم به شفر فرصت می‌دادند تا کسب سهمیه استقلال قطعی شود.»
 
نوری: دست‌هایی درکاراست تا استقلال نتیجه نگیرد
محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: منکر این نیستم که شفر هم اشکالاتی دارد و انتقاداتی بر او وارد است، اما با جرأت می‌گویم افراد یا گروهی هستند که از نتیجه‌گیری تیم خوشحال نمی‌شوند و علاقه‌ای به موفقیت تیم ندارند. این جریان شفر را تضعیف می‌کند تا به هدفش برسد.بحث برکناری شفر مطرح شده که این هم خودش باعث لطمه خوردن به تیم می‌شود.»
 
همدانی: شفر باید همین الان استقلال را ترک کند
ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران افزود: «مشکلات فنی زیادی را در استقلال می بینیم. در بازی با پدیده علاوه بر بازی نه چندان خوب، در چیدمان بازیکنان در زمین هم مشکلات زیادی داشتیم. شفر باید به جای اینکه خیلی زود داریوش شجاعیان را تعویض کند، او را به هافبک راست ببرد تا بتواند از سرعت و تکنیک او استفاده کرد.سال گذشته حامی شفر بودم اما او دیگر نظم و توان مربیگری را ندارد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر