کد خبر: 63189
A

فدارسیون های کشتی، والیبال و وزنه برداری رئیس ندارند/ دستاورد ضعف وزیر ورزش و جوانان بلاتکلیفی فدارسیون های مهم

این روزها بلاتکلیفی تنها وجه مشترک فدراسیون‌های مهم ورزشی ایران است. از فدراسیون فوتبال که سرمربی تیم‌ملی را انتخاب نمی‌کند تا فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری و والیبال که روسای خود را نشناخته‌اند.بسیاری از ورزشکاران رشته های ورزشی نسبت به کم توجهی وزارت ورزش هشدار داده بودند

فدارسیون های کشتی، والیبال و وزنه برداری رئیس ندارند/ دستاورد ضعف وزیر ورزش و جوانان بلاتکلیفی فدارسیون های مهم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اینکه چرا بعضی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی بدون رئیس به کار خود ادامه می دهند و با وجود ثبت نام نامزدها انتخابات خودشان را برگزار نمی کنند، سوالی است که برای اهالی ورزش به وجود آمده.در فدراسیون کشتی وضعیت اینطور است که این فدراسیون چند ماهی می شود بدون رئیس کار خود را دنبال می کند. از چندی پیش اهالی کشتی و پیشکسوتان این رشته درخواست برگزاری انتخابات را تا 45 روز آینده داشتند. این در حالی است که تا پیش از پایان سال گذشته فرایند ثبت نام نامزدها به مراحل نهایی رسیده بود و با وجود گذشت نزدیک به دو ماه از سال جدید هنوز اتفاقی در فدراسیون کشتی رخ نداده. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هم مطمئنا باعث خواهد شد که با توجه به عدم حضور بعضی از اعضای مجمع از شهرستان ها، انتخابات فدراسیون کشتی به اواخر خرداد موکول شود و این یعنی اعضای این رشته در آستانه اردوها و مسابقات مهم همچنان بلاتکلیف هستند.

در مقابل و در رشته وزنه برداری هم تقریبا همین شرایط برقرار است. دوران ریاست علی مرادی به تازگی تمام شده و هنوز انتخابات برای معرفی رئیس جدید برگزار نشده. با توجه به اینکه در رشته وزنه برداری هم فرایند ثبت نام نامزدها نیز طی شده. وزارت ورزش قصد دارد که انتخابات فدراسیون وزنه برداری هم تقریبا همزمان با فدراسیون کشتی انجام شود و شاید همین باعث شده که انقدر تاخیر در کار این فدراسیون به وجود بیاید. نکته قابل توجه در خصوص وضعیت فدراسیون وزنه بردای این است که حتی هیچ سرپرستی در حال حاضر روی کار نیست که حرف آخر را بزند و ورزشی ها را از این حالت معلق در بیاورد.

شاید برای خیلی ها عجیب باشد اما در فدراسیون والیبال که طی سال های اخیر یکی از موفق ترین فدراسیون های ایران در مجامع بین المللی بوده هم چنین وضعیتی پابرجاست. سوال اصلی این روزهای اهالی ورزش این است که چرا این فدراسیون مهم هنوز بلاتکلیف به کار خود ادامه می دهد. بعد از رفتن ضیایی در حال حاضر افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال است. این در حالی است که شاید خود داوری هم خبر چندانی از ادامه کار فدراسیون ندارد و والیبالی ها در آستانه لیگ جهانی و انتخابی المپیک مثل دو فدراسیون مهم دیگر درگیر چنین اتفاقاتی شدند.

 

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر