کد خبر: 63202
A

عضو هیات مدیره استقلال: شفر نتیجه نمی‌گرفت، حاشیه هم می‌ساخت/ بعد دربی به او هشدار دادیم

اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره روند قطع همکاری با وینفرد شفر اظهار کرد: هیأت مدیره پس از بازی داربی که آقای شفر عملاً نتوانست نتیجه‌ی خوب بگیرد با او جلسه‌ای داشت. در این جلسه متوجه شدیم ایشان در دستورات و تصمیماتی که می‌گیرد، مصمم نیست و فقط از اینکه در گذشته چنین و چنان بوده، صحبت می‌کند. من در این جلسه به او گفتم "ما تعداد زیادی هوادار داریم و به دنبال کسب نتایج خوب برای خوشحالی آن‌ها هستیم. شما در داربی پاتوسی را به عنوان پنالتی‌زن تیم معرفی می‌کنید اما پنالتی را یک فرد دیگر می‌زند. حالا این اتفاق را هم به گردن بازیکن می‌اندازید. شما سرمربی هستید و از ما پول می‌گیرید و باید اهداف و خواسته‌های ما را برآورده کنید. این حق طبیعی ماست."

عضو هیات مدیره استقلال: شفر نتیجه نمی‌گرفت، حاشیه هم می‌ساخت/ بعد دربی به او هشدار دادیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره روند قطع همکاری با وینفرد شفر اظهار کرد: هیأت مدیره پس از بازی داربی که آقای شفر عملاً نتوانست نتیجه‌ی خوب بگیرد با او جلسه‌ای داشت. در این جلسه متوجه شدیم ایشان در دستورات و تصمیماتی که می‌گیرد، مصمم نیست و فقط از اینکه در گذشته چنین و چنان بوده، صحبت می‌کند. من در این جلسه به او گفتم "ما تعداد زیادی هوادار داریم و به دنبال کسب نتایج خوب برای خوشحالی آن‌ها هستیم. شما در داربی پاتوسی را به عنوان پنالتی‌زن تیم معرفی می‌کنید اما پنالتی را یک فرد دیگر می‌زند. حالا این اتفاق را هم به گردن بازیکن می‌اندازید. شما سرمربی هستید و از ما پول می‌گیرید و باید اهداف و خواسته‌های ما را برآورده کنید. این حق طبیعی ماست."

او افزود: پس از اینکه من حرف‌هایم را گفتم، شفر شروع به حاشیه رفتن کرد ولی در ادامه قول داد که همکاری می‌کند و به نتایج دلخواه هیأت مدیره و هواداران می‌رسد. ما هم به او گفتیم که اگر قول بدهد که نتایج خوب بگیرد، می‌تواند همکاری‌اش را ادامه دهد، در غیر این صورت از ما منفک خواهد شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: متأسفانه استقلال بازی ضعیفی مقابل الهلال و پدیده انجام داد. در ادامه احساس کردیم که او علاوه بر عدم نتیجه‌گیری، حاشیه‌سازی هم می‌کند لذا هیأت مدیره به این نتیجه رسید که او را برکنار کند.

خلیل‌زاده در ادامه درباره راه ندادن شفر به تمرین استقلال و این سوال که آیا این اقدام باعث سخت شدن مذاکرات قطع همکاری با سرمربی آلمانی استقلال نمی‌شود، توضیح داد: او عمداً این کار را کرد. ما نگران این موضوع نیستیم و یک راهکار برایش داریم. ما این راهکار را به وقتش اعلام می‌کنیم. ما دست پر را در این ماجرا داریم.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به این صحبت‌ها، هواداران استقلال نباید نگران تکرار شدن سناریوی مانوئل ژوزه در تیم محبوبشان باشند، بیان کرد: ما روی این موضوع فکر کردیم. یک توافقاتی صورت می‌گیرد و مشکلی از این بابت نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: ما بیش از این نمی‌توانستیم اجازه دهیم که هواداران ناراحت شوند. همچنین کادر مربیانی که او آورده هم باید بروند. ما نمی‌توانیم پول کشور را به کسی بدهیم که توانایی رساندن باشگاه به اهدافش را ندارد.

اسماعیل خلیل‌زاده در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود که تا پایان فصل به شفر اجازه فعالیت داده می‌شد و پس از آن قطع همکاری صورت می‌گرفت، اظهار کرد: هواداران فشار بیش از اندازه‌ای به باشگاه وارد می‌کنند که به حق هم است. ما نمی‌توانیم عواطف هوادار را نادیده بگیریم. همچنین نمی‌توانیم به خاطر ناتوانی یک نفر، تیم را نابود کنیم. شفر هر پرداختی‌ای که باید می‌گرفته گرفته و سعی کردیم مشکل پرداخت او را حل کنیم، با این حال او نتوانست انتظارات هواداران و باشگاه را برآورده کند.

او افزود: ما در هیأت مدیره حضور داریم که خواسته‌های هوادار را برآورده کنیم. به نظرم اگر به او اجازه داده می‌شد که ادامه فصل به کارش ادامه دهد، وضعیت بدتر می‌شد. ما نمی‌توانستیم اجازه دهیم که او یک باخت دیگر هم روی دست ما بگذارد. از آن طرف، آقای مجیدی که جوان، محبوب و پسر فهمیده‌ای است به عنوان سرمربی در تیم حضور دارد که سه چهار بازی آخر را مدیریت می‌کند تا فصل به خوبی و خوشی تمام شود.

عضو هیأت مدیره استقلال در پایان درباره آینده نیمکت استقلال برای فصل بعد، توضیح داد: من اعتقاد به مربی خارجی دارم مگر اینکه در ادامه تصمیمات دیگری گرفته شود. در هر صورت باید کسی بیاید که توانایی مدیریت تیم را داشته باشد و به نتیجه برسد. ما بهترین بازیکنان فصل را داشتیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم. این ضعف مدیرعامل نیست، ضعف سرمربی است. ما در جلسه هیأت مدیره درباره این موضوع صحبت می‌کنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر