کد خبر: 6324
A
نتیجه به نفع سوریه شد

فنایی: این بازی مایه شرمساری کنفدراسیون فوتبال آسیاست

کمک داور ایران در جام جهانی ۱۹۹۴ گفت: برگزاری دیدار ایران و سوریه در چنین شرایط نامناسبی باعث شرمساری کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

فنایی: این بازی مایه شرمساری کنفدراسیون فوتبال آسیاست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران٬ دیدار تیم های ایران و سوریه در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ در شرایطی در ورزشگاه « تانکو عبدالرحمان » کوالالامپور مالزی برگزار شد که به دلیل بارش شدید باران٬ وضعیت زمین به شدت نامناسب بود٬ اما « علی الصباح » داور عراقی این بازی دستور به برگزاری این دیدار داد. هرچند که مسابقه با تاخیر ۳۰ دقیقه ای آغاز شد که در نهایت٬ دو تیم با ارائه بازی که کمتر شباهتی به فوتبال داشت٬ بدون گل به کار خود پایان دادند.

« محمد فنایی » در گفتگو با خبرنگار  دیده بان ایران٬ درباره برگزاری این بازی خاطر نشان کرد: من نمی دانم چرا A.F.C اصرار به انجام این مسابقه داشت. ورزشگاه عبدالرحمان از هیچ استانداردی برخوردار نبود. ضمن این که وضعیت زمین را هم دیدید.

وی افزود: از داور عراقی هم تعجب می کنم که چطور دستور به برگزاری این دیدار داد. به هرحال٬ کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری این بازی در این شرایط٬ در واقع باعث شرمساری و آبروریزی خود شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد قضاوت داور عراقی اظهار داشت: بازی آن قدر بد بود که هیچ تاثیری در کار داور نمی گذاشت. هیچ مورد مشکوکی به خصوص در محوطه جریمه دیده نشد و عبدالرحمان عراقی یکی از راحت ترین قضاوت های خود را پشت سر  گذاشت.

فنایی به حواشی و جنجال های بازیکنان سوریه اشاره کرد و یادآور شد: بازیکنان سوریه در چند صحنه درصدد جنجال بودند که البته ملی پوشان کشورمان اسیر جوسازی آنها نشدند. البته در یکی از درگیری های نیمه اول٬ علاوه بر بازیکن سوری٬ کریم انصاری فرد هم باید کارت زرد می گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر