کد خبر: 63313
A

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خطاب به پلیس فتا: جلوی فعالیت کانال های هواداری را بگیرید

کانال‌های هواداری خیلی وقت‌ها با موضع‌گیری خود روی افکار عمومی و حتی تصمیمات بعضی باشگاهها اثر می‌گذارند. این مسئله برای مدیران تبدیل به یک معضل شده است. از نظر مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بعضی از کانال های هواداری تبدیل به معضل این روزهای فوتبال شده اند. سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم می گوید باید همه این کانال ها زیر مجموعه باشگاه باشند نه اینکه روی مدیریت باشگاه اثربگذارند و حتی در تصمیم گیری ها اثرگذار باشند. در همین حال وزارت ورزش هم با پلیس فتا مکاتباتی داشته تا جلوی فعالیت بعضی از کانال های حاشیه ساز را بگیرد. پلیس فتا هم قرار است به زودی اقداماتی مهمی در این زمینه انجام دهد.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خطاب به پلیس فتا: جلوی فعالیت کانال های هواداری را بگیرید

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ کانال‌های هواداری خیلی وقت‌ها با موضع‌گیری خود روی افکار عمومی و حتی تصمیمات بعضی باشگاهها اثر می‌گذارند. این مسئله برای مدیران تبدیل به یک معضل شده است.

از نظر مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بعضی از کانال های هواداری تبدیل به معضل این روزهای فوتبال شده اند. سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم می گوید باید همه این کانال ها زیر مجموعه باشگاه باشند نه اینکه روی مدیریت باشگاه اثربگذارند و حتی در تصمیم گیری ها اثرگذار باشند. در همین حال وزارت ورزش هم با پلیس فتا مکاتباتی داشته تا جلوی فعالیت بعضی از کانال های حاشیه ساز را بگیرد. پلیس فتا هم قرار است به زودی اقداماتی مهمی در این زمینه انجام دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر