کد خبر: 63659
A

جزئیات‌ انتخاب‌ سرمربی‌ تیم‌ملی: ۲گزینه‌ خارجی‌ در فینال

با دو مربی به توافق رسیدیم که اروپایی هستند. این دو نتایج خوبی گرفته اند. برای مان به هر حال روزمه مربیان مهم بود. آن‌ها فعلا جایی مشغول نیستند و انشالله یکی از این مربیان به زودی با ما همکاری خواهد کرد.

جزئیات‌ انتخاب‌ سرمربی‌ تیم‌ملی: ۲گزینه‌ خارجی‌ در فینال

محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما درباره حضور مربی جدید ایران اطلاعات تازه‌ای دارد.

به گزارش دیده بان ایران، فدراسیون با دو گزینه خارجی به توافق رسیده است و یکی از آن‌ها سرمربی ایران می‌شود. اسلامیان در این باره می‌گوید: «با دو مربی به توافق رسیدیم که اروپایی هستند. این دو نتایج خوبی گرفته اند. برای مان به هر حال روزمه مربیان مهم بود. آن‌ها فعلا جایی مشغول نیستند و انشالله یکی از این مربیان به زودی با ما همکاری خواهد کرد.»

این مدیر اصفهانی فدراسیون فوتبال درباره زمان سفر این مربیان به ایران گفت: «تا آخر اردیبهشت ماه.» خبر‌های رسیده از فدراسیون حکایت از آن دارد این دو مربی قرار است برای بازدید از پک و امکانات کمپ به ایران سفر کنند. اسلامیان همچنین حضور مربی ایرانی در تیم ملی را تکذیب می‌کند: «تا این لحظه که با شما حرف می‌زنم سرمربی تیم ملی خارجی است.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که طبق گفته مازیار ناظمی این مربیان احتمالا مورینیو و کلینزمن هستند، لبخند می‌زند و می‌گوید: «آقای ناظمی ژورنالیست هستند و برادر عزیز ماست. این دو گزینه اصلا مطرح نبودند.» اسلامیان همچنین حضور برانکو در تیم ملی را تکذیب می‌کند: «برانکو سرمربی پرسپولیس است. نمی‌خواهیم یک جا را درست کنیم و یک جا را خراب. انشالله موفقیت‌های او با پرسپولیس ادامه پیدا کند.»

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر