کد خبر: 6374
A

پیام تقدیر و تشکر فدراسیون فوتبال از هواداران تیم ملی

فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی از همراهی همیشگی هواداران فوتبال ایران در مالزی تقدیر و تشکر کرد.

پیام تقدیر و تشکر فدراسیون فوتبال از هواداران تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال پیامی از همراهی همیشگی هواداران فوتبال ایران در مالزی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته و در دیداری حساس به مصاف تیم ملی سوریه رفت. این دیدار به دلیل شرایط ویژه کشور سوریه در زمین بی‌طرف و در کشور مالزی برگزار شد اما دوری راه و فاصله ورزشگاه محل برگزاری این دیدار از کوالالامپور و در ورزشگاهی که به هیچ عنوان شرایط مناسبی برای حفظ شأن و جایگاه هواداران ایرانی مقیم این کشور را نداشت، مانع از حضور علاقه‌مندان به فوتبال ملی، در این ورزشگاه نشد.

از سوی دیگر وضعیت جوی پیش از برگزاری مسابقه هم مزید بر علت شده بود و باز هم شرایط را برای هواداران تیم ملی سخت‌تر کرد و علیرغم همه این مشکلات بسیاری از دوستداران این تیم با خانواده‌های خود به استادیوم محل برگزاری این مسابقه که فاقد تمامی شرایط حرفه‌ای و حتی کمترین امکانات مانند صندلی بود، آمده و تیم ملی ایران را تشویق کردند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه هواداران همیشگی فوتبال کشورمان که با وجود بسیاری از مشکلات و سختی‌ها هیچ‌گاه تیم ملی را تنها نمی‌گذارند، اعلام داشته و امیدوار است تا با تداوم این حمایت‌ها شاهد رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال کشور و به ویژه موفقیت تیم ملی در مسیر راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر