کد خبر: 6398
A

کی روش: از تساوی برابر سوریه ناراحتیم اما به هدف مان رسیدیم/ سرمربیگری این تیم باعث افتخارم است

سرمربی تیم ملی ایران ضمن اعلام ناراحتی از پیروز نشدن برابر سوریه، صدرنشینی در دور رفت را هدف تیم ملی عنوان کرد که محقق شد.

کی روش: از تساوی برابر سوریه ناراحتیم اما به هدف مان رسیدیم/ سرمربیگری این تیم باعث افتخارم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کارلوس کی روش در تازه ترین واکنش خود به بازی ایران و سوریه مطلب زیر را منتشر کرده است:

 

بعد از تساوی صفر-صفر اجازه بدهید من فقط این را بگویم که تیم ملی بازیکنان باهوش و منحصر به فردی به خاطر تلاش ، شخصیت و فداکاری شان دارد و من افتخار می کنم سرمربی تیمی با این نگرش هستم.

 

این تیم باید تمام حمایت های ممکن را داشته باشد و بازیکنان ما استحقاق برد با این کارکردشان را داشتند. ما سعی کردیم پیروز شویم اما فقط توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و این بهترین نیست و از این موضوع ناراحت هستیم.
 
از طرفی این امتیاز باعث شد ما در صدر گروه خود که مهم ترین هدف ماست قرار بگیریم. در حال حاضر باید بر روی بازی های سخت و مسابقات دیگر برای جام جهانی روسیه تمرکز کنیم. 
 
هم  اکنون این جام جهانی ماست و باید نهایت تلاش مان را برای حمایت از این تیم  کنیم تا غیرممکن را ممکن سازیم. با آرزوی موفقیت و کسب شایستگی حضور در جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران. تشکر از همگی. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • کاوه حسنی

    وماهم افتخارمیکنیم که کارلوس بزرگ مربی ماست نازنین سایه پرمهرتو ازفوتبال مادریغ مدار

ارسال نظر