کد خبر: 6424
A
جلسه شورای اداری شهرستان طالقان

تاکید سلطانی‌فر بر لزوم ایجاد توازن و عدالت در سرانه ورزشی/ دولت در ابتدا موفق شد در اقتصاد ثبات به‌وجود بیاورد

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید در زمینه تجهیزات و سرانه ورزشی در کشور توازن و عدالت برقرار کنیم.

تاکید سلطانی‌فر بر لزوم ایجاد توازن و عدالت در سرانه ورزشی/ دولت در ابتدا موفق شد در اقتصاد ثبات به‌وجود بیاورد

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: مردم البرز امروز در همدلی و همزبانی با دولت حماسه دیگری خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وی ادامه داد: حکومت کردن چیزی جز خدمت به مردم نیست و ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم. عید ما زمانی است که بتوانیم مشکلی از مردم حل کنیم و رضایت مردم را در خدمت‌رسانی‌مان ببینیم.

سلطانی‌فر با اشاره به شرایط سخت دولت در سه سال گذشته افزود: دولت تدبیر و امید زمانی مدیریت کشور را به دست گرفت که شرایط بی‌ثباتی در اقتصاد و حوزه بین‌الملل کشور وجود داشت. این بی‌ثباتی به قدری بود که هر روز از ارزش پول کشور کم می‌شد و تورم بالای 40 درصد و تحریم‌ها کمرشکن بود.

وی با بیان اینکه "دولت در ابتدا موفق شد در اقتصاد ثبات به‌وجود بیاورد"، افزود: با تدبیر پس از دوران دفاع مقدس که توانسته بودیم قدرت نظامی‌مان را به رخ بکشیم، در مذاکرات نیز قدرت دیپلماسی‌مان را به رخ کشیدیم و تحریم‌ها را خاتمه دادیم و سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم و ۱۲ مورد از تحریم‌های مهم توسط شورای امنیت سازمان ملل برداشته شد.

سلطانی‌فر افزود: پس از به رخ کشیدن این قدرت‌ها، اکنون وقت آن است که قدرت اقتصادی و علمی‌مان را به رخ بکشیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با تدابیر رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم در برجام موفق شدیم، گفت: امروز همه عناصر کشور اعتقاد دارند که برجام به صلاح و به نفع کشور است که این وحدت در بین عناصر سیاسی نشانگر دستاوردی بزرگ است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت این است که بتواند در همه بخش‌ها رونق اقتصادی به وجود بیاورد، افزود: رهبر معظم انقلاب با تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی و جدیت در لزوم اجرای آن توان ویژه ای به دولت دادند و  امیدواریم عزم و اراده در استفاده از همه ی ظرفیت ها برای اجرای اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری، عملی شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رئیس‌جمهور تاکید دارد که سراغ پروژه‌هایی برویم و تعریف کنیم که بتوانیم حداقل ظرف مدت دو سال افتتاح کنیم و به بهره‌برداری برسند. در این سفر نیز هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر استانی به البرز اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه طالقان سرزمین مردم ادب دوست، فهیم و فرهیخته است، تاکید کرد: باید طرح توسعه گردشگری طالقان در دستور کار قرار گیرد و اماکن گردشگری آن توسعه یابد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه گردشگری طالقان، در زمینه ورزشی نیز توسعه فضاهای ورزشی البرز و طالقان را در اولویت قرار دهیم. همچنین باید در زمینه تجهیزات و سرانه ورزشی در کشور یک توازن و عدالت برقرار کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر