کد خبر: 64333
A

استقلال بدون سرمربی باقی ماند/ فرهاد مجیدی می خواهد سرمربی باقی بماند، فتحی نمی‌خواهد

کیست که نداند فرهاد مجیدی دوست دارد در فصل آینده هم سرمربی استقلال باشد. روزی که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بعد از برکناری شفر اعلام کرد فرهاد تاکید کرده می خواهد فصل آینده فقط دستیار باشد، تحلیل گران می گفتند شماره هفت این حرف را زده تا فشار را از روی خود بردارد. به هر حال اگر فرهاد مجیدی می گفت نه، دوست دارد فصل بعد هم سرمربی باشد در آن صورت فشار زیادی رویش قرار می گرفت به همین خاطر تصمیم گرفت تا با گفتن این جمله، هفته های راحت تری را پیشروی خود قرار دهد. حالا اما حرف های مجیدی رنگ و بوی دیگری دارد. او بعد از بازی با سپیدرود صحبت هایی کرد که به خوبی نشان می داد دوست دارد فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد.

استقلال بدون سرمربی باقی ماند/ فرهاد مجیدی می خواهد سرمربی باقی بماند، فتحی نمی‌خواهد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کیست که نداند فرهاد مجیدی دوست دارد در فصل آینده هم سرمربی استقلال باشد. روزی که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بعد از برکناری شفر اعلام کرد فرهاد تاکید کرده می خواهد فصل آینده فقط دستیار باشد، تحلیل گران می گفتند شماره هفت این حرف را زده تا فشار را از روی خود بردارد. به هر حال اگر فرهاد مجیدی می گفت نه، دوست دارد فصل بعد هم سرمربی باشد در آن صورت فشار زیادی رویش قرار می گرفت به همین خاطر تصمیم گرفت تا با گفتن این جمله، هفته های راحت تری را پیشروی خود قرار دهد. حالا اما حرف های مجیدی رنگ و بوی دیگری دارد. او بعد از بازی با سپیدرود صحبت هایی کرد که به خوبی نشان می داد دوست دارد فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد.

فرهاد در این باره گفت: «حرفی که می‌زنم نمی‌خواهم با اعتبار خودم بازی کنم. آجر به آجر این باشگاه را می‌شناسم فرزند این باشگاه هستم و همه اتفاقاتی که می‌افتد و شیطنت‌هایی که می‌شود را به خوبی درک می‌کنم اما هر وقت استقلال را ترک می‌کنم و برمی‌گردم می‌بینم یک آجر هم در باشگاه جابه‌جا نشده است.» او ادامه داد: «اگر می‌خواهیم شخصیت فوتبالی را به بازیکنان منتقل کنیم باید ساختار باشگاه درست شود. خیلی قاطع و محکم به هواداران می‌گویم که این شخصیت را به هواداران و باشگاه برمی‌گردانم. در جلسه فنی هم به بازیکنان گفتم هر بازیکنی که پیراهن استقلال را می‌پوشد اول با هواداران قرارداد می‌بندد، بعد با باشگاه. هر کسی ناراحت است می‌تواند برود. بازیکن استقلال باید بداند به هوادارش تعصب داشته باشد. با تمام مشکلاتی که بود فصل به پایان رسید.»

این حرف های فرهاد فقط یک پیام برای مدیران باشگاه دارد؛ من را فصل بعد سرمربی کنید! در همین حال اما خبر می رسد یک گزینه ایرانی دیگر هم با باشگاه مذاکراتی داشته است. باید دید امیرحسین فتحی چه تصمیمی در این باره می گیرد. آیا او سکان هدایت استقلال را به فرهاد می سپارد و یا به قولی که به هواداران داده عمل می کند؛ یعنی آوردن مربی خارجی.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر