کد خبر: 6442
A
یادم نیست چه زمانی با ایران شکست خوردم!

قوچان‌نژاد: هدفمان سوم شدن در هلند است

مهاجم ملی پوش ایرانی در بازگشت به هیرنفین در لیگ هلند روزهای درخشانی را سپری می کند و یکی از دلایل اوجگیری این باشگاه قدیمی در اردیویسه محسوب می شود.

قوچان‌نژاد: هدفمان سوم شدن در هلند است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، درخشش جالب توجه رضا قوچان نژاد در ترکیب این فصل هیرنفین باعث شد تا این بازیکن ایرانی به یکی از سوژه های ناب رسانه های هلند تبدیل شود به خصوص که گوچی علاوه بر رقابت های باشگاهی در رقابت های ملی هم با ایران استثنایی کارکرده است.سایت هلندی لیمبورخ پیرامون موفقیت های اخیر هیرنفین با گوچی مصاحبه ای ترتیب داد که این بازیکن گفت: «ترکیبی از بازیکنان  جوان و با تجربه خوبی در هیرنفین حضور دارند و از نظر طرز فکری یک گروه کاملا مثبت هستیم. این مساله کمک زیادی به موفقیت تیم هیرنفین کرده است».

 

او ادامه داد:« همه فاکتورهای مثبت ما در پایان به نتایجی حاصل می شود که تاکنون بد نبوده است. چه کار باید بکنیم تا یک فروتن دیوانه نمانیم؟! این پرسش الان مطرح می شود که تا چه زمانی این روند موفقیت هیرنفین حفظ خواهد شد و در صورت شکست و ناکامی چه اتفاقی برای ما رخ می دهد؟ در همین دوران است که قدرت واقعی هیرنفین نمایان می شود. ما در تیم تلاش می کنیم در سطح مطلوب و سه تیم بالای جدولی اردیویسه هلند باقی بمانیم».

 

گوچی سپس درباره محبوبیتش در ایران و درخششی که با پیراهن ایران در رده ملی داشت، تصریح کرد:« تیم ملی ایران با هیرنفین قابل مقایسه نیست. خیلی به سختی می توانم از تهران خارج شوم و کافی است تا به یک فروشگاهی بروم. این مساله اصلا برای من امکان پذیر نیست. در این صورت مردم مرا محاصره خواهند کرد. مردم ایران با تیم ملی فوتبال کشورشان زندگی می کنند. چند هفته پیش در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان کره جنوبی بودیم. ورزشگاه آزادی باز هم پر از جمعیت شد و بیش از 80 هزار نفر برای تشویق تیم ملی آمده بودند. این اتفاق بسیار خوشایندی است و به من حس خوبی جهت بازگشت به تیم هیرنفین را می دهد».

 

رضا قوچان نژاد در خاتمه پیرامون شانس صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت:« ایران در جایگاه بیست و هفتم رنکینگ فیفا را در اختیار دارد و بهترین کشور  آسیایی پیش از تیم های همانند استرالیا، کره جنوبی و ژاپن  ما هستیم. حتی به خاطر ندارم آخرین شکست ایران چه زمانی بوده است. شاید به اذعان برخی رقبای ما ایران بهترین تیم آسیایی نباشد! اما شکست دادن ایران آسان نیست چون ما به لحاظ تاکتیکی بسیار قدرتمند هستیم و حالا هم تنها هدف مان صعود به جام جهانی روسیه است».

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر