کد خبر: 6453
A

درخشان : کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتبار خود را زیر سئوال برد

سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدار ایران و سوریه در ورزشگاه الرحمان مالزی اعتبار خود را زیر سوال برد.

درخشان : کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتبار خود را زیر سئوال برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید درخشان در خصوص دیدار ایران و سوریه، بیان داشت: کیفیت بازی ایران و سوریه بسیار پایین بود زیرا شرایط برگزاری چنین مسابقه ای اصلا مهیا نبود و مطمئن باشید اگر کیفیت زمین مناسب بود، نتیجه برای تیم ملی فوتبال ایران چیز دیگری رقم می خورد.
تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه سه شنبه گذشته به تساوی بدون گل رضایت دادند. 
وی ادامه داد: تعجب می کنم چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برگزاری چنین بازی را داد. در چنین شرایطی این تیم سوریه بود که منفعت برد و ایران از این مسئله آسیب دید. 
سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقه ای با این کیفیت پایین، بیش از آسیب زدن به تیم ملی ایران، آبروی خود را برد.
وی در خصوص 2 امتیاز از دست رفته در دیدار مقابل سوریه برای تیم ایران، اظهار کرد: این 2 امتیاز برای فوتبال ایران بسیار مهم بود و می توانست در ادامه راه کمک حال باشد. امیدوارم با موفقیت در بازی های آینده بتوانیم راه صعود خود را به جام جهانی هموار تر کنیم.
درخشان در باره واکنش های کی روش در کنار زمین، تصریح کرد: او حق دارد که به اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد. یک مربی برای موفقیت تیمش تمام تلاش خود را می کند و وقتی با چنین وضعیتی روبه رو می شود، چون نمی تواند به هدف خود برسد، کنترلش را از دست می دهد. 
تیم ایران با این تساوی همچنان در صدر گروه اول قرار گرفت و تیم های کره جنوبی و ازبکستان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر