کد خبر: 65178
A
دادستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۱۶ نفر از تماشاگرنما‌های بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس / تشکیل پرونده قضایی در پی درگیری تماشاگران بعد از بازی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به اینکه تیمی از دادستانی مشتمل بر دادستان، بازپرس و معاونت دادستانی در ورزشگاه تا پاسی از شب حضور داشتند، اظهار کرد: ۱۶ نفر از تماشاگرنما‌های بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس دربدو ورود و بعد از بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دستگیر شدند.

دستگیری ۱۶ نفر از تماشاگرنما‌های بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس / تشکیل پرونده قضایی در پی درگیری تماشاگران بعد از بازی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به اینکه تیمی از دادستانی مشتمل بر دادستان، بازپرس و معاونت دادستانی در ورزشگاه تا پاسی از شب حضور داشتند، اظهار کرد: ۱۶ نفر از تماشاگرنما‌های بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس دربدو ورود و بعد از بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دستگیر شدند.

وی افزود: پرونده قضایی در پی درگیری تماشاگران بعد از بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس تشکیل شده و گزارش‌ها به بازپرس ارجاع شده است.

این مقام قضایی در استان اصفهان ادامه داد این پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

گفتنی است: ساعت ۲۱ چهارشنبه ۸ خردادماه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان مقابل تیم سپاهان قرار گرفت که تیم پرسپولیس با برتری یک بر صفر در دیدار خارج از خانه در نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی صعود کرد که این بازی حواشی را به دنبال داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر