کد خبر: 65410
A

جزییات ماجرای بادیگارد بلژیکی سرمربی تیم ملی ایران / ویلتموس با بادیگارد تیم ملی ایران را تمرین می دهد!

«سرژه بورله» افسر سابق پلیس بلژیک و محافظ لانس آرمسترانگ، به عنوان محافظ «مارک ویلموتس» سرمربی جدید تیم ملی را در ایران همراهی می‌کند. او قبلا در بلژیک هم‌ محافظ او بود. با توجه به نبود اسم این فرد در میان دستیاران ویلموتس و همراهی دائم او با سرمربی در تهران باید منتظر آبروریزی دیگری از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون فوتبال باشیم آیا رئیس فدارسیون و وزیر ورزش قادر هستند توضیح دهند چرا افسر سابق پلیس بلژیک باید کنار ویلموتس باشد یا این موضوع هم جزو مفاد پنهان سرمربی بلژیکی است؟ آیا ایران و پایتخت آنقدر نا امن است که یک بادیگارد باید سرمربی را همراهی کند یا مجموعه های زیر نظر وزارت ورزش محل تردد خلافکاران و اراذل و اوباش است؟!

جزییات ماجرای بادیگارد بلژیکی سرمربی تیم ملی ایران / ویلتموس با بادیگارد تیم ملی ایران را تمرین می دهد!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ «سرژه بورله» افسر سابق پلیس بلژیک و محافظ لانس آرمسترانگ، به عنوان محافظ «مارک ویلموتس» سرمربی جدید تیم ملی را در ایران همراهی می‌کند. او قبلا در بلژیک هم‌ محافظ او بود.

وقتی سرژ بورلی در کنار مارک ویلموتس حاضر شد، اتکا به ظاهر جدی او کافی به نظر می‌رسید تا به عنوان بادیگارد سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی شود. اما فدراسیون فوتبال پس از انتشار همین شایعه تصمیم گرفت خیلی سریع واکنش نشان دهد. فدراسیون مهدی تاج مدعی شد بورلی هیچ قراردادی با تیم ملی ایران ندارد. با این حال حضور او در تمرینات تیم ملی، آن هم با لباس کادر فنی، شایعه همکاری جدی او با ویلموتس را واقعی‌تر می‌کند

در قرارداد ویلموتس اشاره شده که فدراسیون فوتبال ایران تنها قرارداد دو دستیار را برعهده می‌گیرد و هر دستیار دیگری باید با سرمربی تیم ملی هماهنگ باشد. حضور بورلی با ظاهر جدی و خالکوبی‌های جالب، باعث شده حساسیت‌ها به او زیادتر شود. اگر فدراسیون واکنش درست‌تری به وضعیت بورلی داشت، حواشی زیادی برای تیم ملی دارد. آن هم در شرایطی که فدراسیون تاکید دارد تمرینان تیم ملی فعلا پشت درهای نیمه بسته برگزار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر