کد خبر: 65678
A

افشاگری مهم مجیدی درباره رقم قرارداد استراماچونی

فرهاد مجیدی در مصاحبه مهم شب گذشته خود با یک سایت خبری غیر از افشاگری درباره پشت پرده استقلال، نکته مهمی درباره پیشنهاد به مربی ایتالیایی دارد.

افشاگری مهم مجیدی درباره رقم قرارداد استراماچونی

به گزارش دیده بان ایران؛ فرهاد مجیدی در بخشی از مصاحبه جنجالی اش از این حرف زده که مبلغ قرارداد پیشنهادی استقلال با استراماچونی اعلام شود. اخبار غیر رسمی در این باره از توافق ۳۰۰ هزار دلاری حکایت داشته که مجیدی با این جمله نشان داده رقم واقعی نیست. جالب اینکه پس از بیانیه رسمی باشگاه استقلال درباره عدم توافق با مربی اینالیایی ، علی خطیر شبانه مذاکرات با این مربی را انجام داد و با اعلام خبر توافق با او تپسط دوستان رسانه ای اش و شبکه های اجتماعی وابسته بهآنها عملا باشگاه استقلال را که گفته بود خط قرمزهای نظام با بعضی خواسته های مربی ایتالیایی زیر سئوال می رود را در آمپاس قرار داد!

حالا این حرف صریح مجیدی که به نظر می رسد بر اساس اطلاعات موثق باشد، در شرایطی که مذاکرات استقلال با چند مربی دیگر هم لو رفته است، شرایطی دشوار را برای فتحی ایجاد می کند. او حالا باید رقم دقیق مربی جدید را شفاف سازی کند.همان کاری که ایرج عرب روزگذشته در پرسپولیس انجام دادو واقعیت ها را سیر تا پیاز گفت. اینگونه اقلا متهم به فریب هواداران نمی شود.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر