کد خبر: 6596
A
رئیس فدراسیون کیک بوکسینگ آسیا در گفت و گو با دیده بان ایران :

سطح مسابقات پایین نبود، رقباء شیطنت می کنند/ چون ورزشکار آسیب دیده بود٬ هم تیمی اش روی سکو آمد

انتشاری خبری در دنیای مجازی مبنی بر این که در رقابت های کیک بوکسینگ ایتالیا٬ چند ورزشکار هم بر روی سکوی سوم و هم دوم قرار گرفته اند سبب شد تا مربی تیم کیک بوکسینگ ایران واکنش نشان دهد. منتقدان بر این باورند که چنین اتفاقی نشان دهنده سطح پایین مسابقات است.

سطح مسابقات پایین نبود، رقباء شیطنت می کنند/ چون ورزشکار آسیب دیده بود٬ هم تیمی اش روی سکو آمد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران٬ انتشاری خبری در دنیای مجازی مبنی بر این که در رقابت های کیک بوکسینگ ایتالیا٬ چند ورزشکار هم بر روی سکوی سوم و هم دوم قرار گرفته اند سبب شد تا مربی تیم کیک بوکسینگ ایران واکنش نشان دهد. منتقدان بر این باورند که  چنین اتفاقی نشان دهنده سطح پایین مسابقات است.

« امیر مصدق » مربی تیم ایران در پاسخ به این ادعا در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران درباره انتشار این خبر به خبرنگار این پایگاه خبری گفت : ورزشکار سنگین وزن تیم لهستان دچار آسیب دیدگی شده بود. از این رو، هم تیمی وی بر روی سکو آمد و مدال و حکم را دریافت کرد.

« امیر مصدق » مربی تیم ایران در این پیکارها در این باره اظهار داشت: ورزشکار سنگین وزن تیم لهستان دچار آسیب دیدگی شده بود. از این رو، هم تیمی وی بر روی سکو آمد و مدال و حکم را دریافت کرد.

وی افزود: ۵۸ کشور جهان در مسابقات جهانی W.K.F در شهر « آندریا » ایتالیا حضور داشتند و مسابقاتی بسیار سطح بالا برگزار کردند.

رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ W.K.F آسیا ادامه داد: مسابقات ایتالیا به صورت کاملا رسمی برگزار شد و ما با دعوتنامه کمیته ملی المپیک ایتالیا راهی این کشور شدیم. در حالی که پیش از ما٬ قرار بود تیمی دیگر از کشورمان در این رقابت ها شرکت کند که ۴ مرتبه این پیشنهاد٬ از سوی سفارت ایتالیا رد شد.

مصدق خاطر نشان کرد: ما نامه رسمی کمیته ملی المپیک را به سفارت ایتالیا بردیم که مورد موافقت واقع شد و برای اعضای تیم ویزا صادر کردند.

نایب رئیس فدراسیون جهانی  W.K.F با بیان این که این قبیل شایعه سازی ها از سوی گروه های رقیب صورت می گیرد٬ اظهار داشت: در مراسم اختتامیه و هنگام اهدای جوایز٬ وزیر ورزش ایتالیا حضور داشت و حکم و مدال یکی از ورزشکاران ایران را اهدا کرد که این اتفاق٬ نشان دهنده سطح بالا و معتبر بودن این مسابقات است.

مربی تیم ایران در ادامه٬ در مورد نتایج تیم کشورمان یادآور شد: ما با اقتدار در بخش لوکیک قهرمان جهان شدیم. ضمن این که در انتخابات فدراسیون جهانی، بنده برای یک دوره ۴ ساله دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی و همچنین رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شدم.

 

گفت و گو از جواد منتخبی 

 

photo_2016-11-19_16-36-34

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر