کد خبر: 66073
A

بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام با برانکو خداحافظی کردند/ متن پیام بازیکنان پرسپولیس

تا پیش از انتشار قطعی خبر رفتن سرمربی پرسپولیس بازیکنان این تیم فکر می کردند وزارت ورزش و مسئولان تیم پرسپولیس واقعیت را به آنها می گویند. این در حالی است روزنامه های عربستان و مسئولان باشگاه عربستانی بارها به قطعی شدن مذاکرات برانکو خبر می دانند موضوعی که دو یا سه هفته ادامه داشت. این نوع خاص انتشار خبر مسئولان وزارت ورزش و جوانان موجب شگفتی و حتی غافلگیری بازیکنان پرسپولیس شد! بازیکنان پرسپولیس سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و شایان مصلح هر کدام در پیام های متفاوتی با برانکو ایوانکویچ خداحافظی کردند

بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام با برانکو خداحافظی کردند/ متن پیام بازیکنان پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ تا پیش از انتشار قطعی خبر رفتن سرمربی پرسپولیس بازیکنان این تیم فکر می کردند وزارت ورزش و مسئولان تیم پرسپولیس واقعیت را به آنها می گویند. این در حالی است روزنامه های عربستان و مسئولان باشگاه عربستانی بارها به قطعی شدن مذاکرات برانکو خبر می دانند موضوعی که دو یا سه هفته ادامه داشت. این نوع خاص انتشار خبر مسئولان وزارت ورزش و جوانان موجب شگفتی و حتی غافلگیری بازیکنان پرسپولیس شد!

 

جالب‌تر از تمدید قرارداد شجاع خلیل‌زاده که هنوز یک سال دیگر از آن باقی مانده بود، واکنش محمد انصاری به این اتفاق بود. او پای عکسی که از تمدید قرارداد شجاع منتشر شد، نوشت: «پس آقا برانکو موندنیه.» حالا اما او و هم‌تیمی‌هایش جز تشکر از برانکو ایوانکوویچ و ابراز تاسف از جدایی‌ او حرف دیگری ندارند. برای همین آخرین پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام‌شان را به مرد کروات اختصاص دادند که این بار هم کاپیتان پیش‌قدم شد.

سیدجلال حسینی چند تصویر را از دوران حضور برانکو در  پرسپولیس  منتشر و از او بابت تشکر کرده: «ممنون بابت همه‌ی تلاش‌ها و دستاوردهایت.» 

 
 
 

 

حسین ماهینی هم دقیقا همین جمله را نوشته پای عکسی که از روز سومین قهرمانی لیگ برتری پرسپولیس از خودش و برانکو در حالی که جام را در دست دارند، منتشر کرده است. 

 

کمال کامیابی‌نیا اما نتوانسته تاسفش را ابراز نکند. او عکس برانکو را در حالی که جام سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را بالای سر برده، در اینستاگرامش منتشر کرده و پای آن نوشته: «بابت تمام تلاش‌ها و دستاوردهایت از تو ممنونیم، و واقعا متاسف.»

 

عکسی که محمد انصاری منتشر کرده، عکسی است که خودش و برانکو پیش از فینال لیگ قهرمانان با جامِ آسیایی گرفته بودند و متنی هم که نوشته، این است: «برای همه چیز ممنونیم.»

 

شجاع خلیل‌زاده عکسی را که خودش در محل تمرین پرسپولیس با جام‌های قهرمانی در کنار کادر فنی انداخته بود، منتشر کرده با تکرار همان جمله‌ای که بقیه هم‌تیمی‌هایش نوشتند: «ممنون بابت همه‌ی تلاش‌ها و دستاوردهایت.» 

استوری او اما جالب‌تر است: عکسِ تنهاییِ برانکو در ورزشگاه. 

 

سیامک نعمتی هم عکس خودش و برانکو را پست و جمله‌ی انتخابی کاپیتان‌ها را تکرار کرده است: «بابت تمام تلاش‌ها و دستاوردهایت ازتو ممنونیم.» 

 

خداحافظی شایان مصلح اما متفاوت است. او برای خداحافظی، نخستین ملاقات خود با برانکو را به اشتراک گذاشته: «اولین بار توی هتل المپیک دیدمش. یعنی رفتم هتل که بنا به رفاقت قدیمیم، محمد انصاری رو ببینم که یهو بعد از چند دقیقه برانکو با مترجمش اومدن سمت من و نشستن با من به صحبت کردن.اولش تعجب کردم و به خودم گفتم ایشون منو از کجا می‌شناسه و با من چکار داره؟ وسط حرفاش فهمیدم از وینکو بگوویچ و چند مربی دیگه پیگیر بازی من توی سپیدرود بوده و ازم می‌‌خواد که بیام پرسپولیس. از اون موقع که یه بازیکن لیگ یکی بودم تا امروز که انواع قهرمانی‌ها رو با پرسپولیس بدست آوردم، دو سال می‌گذره. یادمه بعد از صحبت با برانکو، توی راه برگشت از هتل به خونه اونقد خوشحال بودم که به مادرم زنگ زدم و ماجرا رو براش تعریف کرد و گفتم که برانکو چقدر جنتلمن و باشخصیته. آره، من معتقدم همین شخصیت تنها چیزی بود که برانکو رو از خیلی از ماها جدا می‌کرد. آقای برانکو برای دو سال تجربه، دو سال کمک، دو سال پیشرفت، برای همه چیز ازت ممنونم.»

  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر