کد خبر: 6628
A
نظری دورازه بان تاسیسات دریایی در گفت وگو با دیده بان ایران:

اگر امسال قهرمان شویم٬ کار بزرگی انجام داده ایم

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: قهرمانی در لیگ امسال بسیار دشوار است و اگر این اتفاق برای تیم تاسیسات بیفتد، کار بزرگی صورت گرفته است

اگر امسال قهرمان شویم٬ کار بزرگی انجام داده ایم

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: قهرمانی در لیگ امسال بسیار دشوار است و اگر این اتفاق برای تیم تاسیسات بیفتد، کار بزرگی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران٬ هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی روز جمعه برگزار شد که تیم تاسیسات دریایی قهرمان فصل گذشته که عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه نیز دارد٬ در رده پنجم جدول ایستاده و شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد.

« مصطفی نظری » در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری و تحلیلی  دیده بان ایران در مورد تساوی تیم تاسیسات مقابل تیم صدرنشین گیتی پسند اظهار داشت: بازی حساسی بود که برای هر دو تیم اهمیت فراوانی داشت. حساسیت این مسابقه باعث شده بود که بازی چندان جذاب و پرگلی از آب درنیاید‌. اما نتیجه مساوی٬ عادلانه بود.

وی درباره وضعیت تیم تاسیسات در فصل کنونی لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی قرار داریم که البته با تیم دوم٬ هم امتیاز هستیم.

نظری ادامه داد: البته شرایط گیتی پسند در صدر جدول بسیار خوب است و احتمال این که تیمی غیر از گیتی پسند قهرمان شود٬ بسیار کم است.

بهترین دروازه بان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۲ درباره احتمال قهرمانی تیم تاسیسات در لیگ برتر امسال افزود: ما شرایط بسیار دشواری برای قهرمانی داریم. البته غیرممکن هم نیست. با این حال٬ اگر قهرمان شویم٬ کار بزرگی انجام داده ایم.

وی به بازی آینده تیم تاسیسات در هفته بعد اشاره کرد و گفت: ما روز جمعه در کرج مقابل تیم مقاومت البرز بازی داریم که مسابقه چندان راحتی هم نیست. البته ما برای این که شرایطمان در جدول بهبود یابد و امتیازاتمان با تیم گیتی پسند کم شود٬ باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

گفت و گو از جواد منتخبی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر