کد خبر: 66735
A

طلب ده میلیاردی پاتوسی و باشگاه کیپ تاون از استقلال

پاتوسی و پروپئیچ دو بحران گران قیمت این روزهای استقلال هستند. مهاجم اهل آلبانی 370 هزار دلار و مهاجم اهل آفریقای جنوبی بیش از ششصد هزار دلار پول نیاز دارند. استقلال تا چهارشنبه مهلت دارد تا با پرداخت‌های لازم، قرارداد پاتوسی را تمدید کند. باشگاه کیپ تاون 300 هزار دلار پول نیاز دارد.

طلب ده میلیاردی پاتوسی و باشگاه کیپ تاون از استقلال

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اتوسی و پروپئیچ دو بحران گران قیمت این روزهای استقلال هستند. مهاجم اهل آلبانی 370 هزار دلار و مهاجم اهل آفریقای جنوبی بیش از ششصد هزار دلار پول نیاز دارند. استقلال تا چهارشنبه مهلت دارد تا با پرداخت‌های لازم، قرارداد پاتوسی را تمدید کند. باشگاه کیپ تاون 300 هزار دلار پول نیاز دارد.

اما این فقط یکی از دو رقم هنگفتی است که امیرحسین فتحی و همکارانش باید پرداخت کنند تا پاتوسی ماندنی شود. اگر فعالسازی بند خرید تا یکشنبه هفته آینده انجام نشود، قرارداد پاتوسی به شکل طور اتوماتیک فسخ خواهد شد. اما مدیربرنامه‌های پاتوسی گفته برای تمدید قرارداد پاتوسی، فقط تا چهارشنبه زمان وجود دارد. احتمالا مهلتی که مدیربرنامه پاتوسی مشخص کرده فقط برای مطالبات پاتوسی و خودش خواهد بود. این یعنی استقلال برای نگه داشتن پاتوسی دو مهلت برای پرداخت دو رقم متفاوت دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر