کد خبر: 6764
A
چرا گچ دست گلر شماره یک تیم ملی تمدید شد؟

بی توجهی بیرانوند به توصیه بازیکنان پرسپولیس در اردوی دبی: علی جان، والیبال بازی نکن!

علیرضا بیرانوند علاوه بر بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان و تیم ملی برابر سوریه، جلوی پیکان هم نمی تواند درون دروازه تیمش بایستد.

بی توجهی بیرانوند به توصیه بازیکنان پرسپولیس در اردوی دبی: علی جان، والیبال بازی نکن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شنیده ها حکایت از آن داردکه این دروازه بان ملی پوش احتمالا به دیدار هفته دوازدهم پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز هم نخواهد رسید.این در حالیست که قرار بود علیرضا بیرانوند پس از بازگشت از اردوی دبی در تهران گچ دست خودش را باز کند.

اگر چنین می شد این سنگربان ملی پوش می توانست با یکی دو روز فیزیوتراپی به راحتی به بازی با پیکان برسد اما چنین نشد، چرا؟ظاهرا همه چیز به  اردوی امارات برمی گشت، روزی که برانکو تصمیم گرفت پس از چند روز تمرینات پرفشار، برنامه های ورزشی مفرحی برای شاگردان خود در نظر بگیرد.

ابتدا بازیکنان به چند گروه تقسیم شدند تا والیبال بازی کنند، در یکی  از تیم ها نیز علیرضا بیرانوند به عنوان سرگروه همراه با محمدامین آرام طبع، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده و عارف محمدعلیپور قرار گرفت.

قبل از شروع مسابقات والیبال که با کری خوانی شدیدی هم همراه بود دو سه بازیکن باتجربه تر پرسپولیس به علیرضا بیرانوند مصدوم توجه کردند: «علی جان! مراقب دست خودت باش و والیبال بازی نکن...» اما بیرانوند که تا حدودی هم تحت تاثیر کری خوانی والیبالی سرخپوشان قرار گرفته بود توجهی نکرد و با همان دست گچ گرفته بازی کرد و باعث تشدید مصدومیت دست خودش شد. بعد از آن که تصاویر شیرجه ها و والیبال بازی کردن علیرضا بیرانوند منتشر شد رسانه های داخلی و حتی خیلی ها در فضای مجازی نقدهایی از گلر اول پرسپولیس و تیم ملی انجام دادند.

واکنش علیرضا بیرانوند هم جالب بود:«دست خودم است!» حالا که بیرانوند، حداقل یک بازی (شاهد هم 2 بازی دیگر) پرسپولیس را از دست داده باید از او پرسید چرا به توصیه همبازیان خود توجه نکردی و والیبال بازی کردی؟!

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر