کد خبر: 6834
A
سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال:

افتخاری گفت باشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌توانند تیمداری کنند

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و به همین دلیل نمی‌توانند تیمداری کنند.

افتخاری گفت باشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌توانند تیمداری کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معصومه غلامی درباره حضور تعدادی از اعضای بانوان استقلال برای دیدار با رضا افتخاری اظهار داشت: روز گذشته بازیکنان به باشگاه رفتند تا با آقای افتخاری صحبت کنند، اما ایشان برای 10 صبح امروز(سه‌شنبه) وقت دادند. 

وی ادامه داد: با افتخاری درباره عدم انحلال بانوان استقلال صحبت کردیم، اما ایشان گفتند باشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌توانند تیمداری کنند. متأسفانه برای بانوان همیشه مشکلات باشگاه زیاد است. هزینه‌های ما در مقابل فوتبال آقایان سر سوزن هم نیست. هر سفری که این تیم می‌رود، هزینه‌های زیادی می‌شود، اما بانوان با کمترین هزینه سفر می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: بیشتر بچه‌ها تهرانی هستند و خانواده‌های‌شان اجازه بازی در شهرستان را نمی‌دهند. به همین خاطر مجبور هستند یک سال صبر کنند تا برای یک تیم شهرستانی بازی کنند. در مورد بازیکنانی که اعتصاب کرده بودند، با ناظمی مسئول برگزاری مسابقات صحبت کردم و او گفت که حداقل تا دو سال محرومیت از فعالیت در فوتبال شامل حال آنها خواهند شد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر