کد خبر: 6898
A
از سال گذشته و بازی دوستانه با ژاپن؛

مکانی و بیرانوند با هم قهر هستند یا دروازه بان های اول و دوم تیم ملی؟!

حدود یک سال پیش بود که قبل از بازی دوستانه ایران و ژاپن سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند هر دو از تیم ملی کنار گذاشته شدند.

مکانی و بیرانوند با هم قهر هستند یا دروازه بان های اول و دوم تیم ملی؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داستان از آنجایی شروع شد که سر میز غذا بیرانوند به شوخی (شاید هم جدی!) می گوید: می خواهد نیم فصل پرسپولیسی شود، سوشا مکانی که از این حرف بیرانوند استقلالی تعجب کرده بود از او می پرسد: مگر تو استقلالی نیستی؟!

بیرانوند هم که در آن مقطع با علیرضا منصوریان سرمربی وقت نفت تهران به مشکل خورده بود جواب داد: می دانم ولی به استقلال نمی روم چون آنجا مهدی رحمتی حضور دارد و کار سخت است اما در پرسپولیس راحت تر می توانم فیکس شوم.

ظاهرا منظور علیرضا بیرانوند به ضعف سوشا مکانی گلر آن زمان پرسپولیس بوده است، همین حرف واکنش سوشا مکانی را به دنبال دارد تا نمکدان را به سمت بیرانوند پرتاب کند. گلر لرستانی هم بشقاب سالاد را به طرف دروازه بان پرحاشیه پرسپولیس پرتاب می کند که در نهایت این درگیری با وساطت سایر بازیکنان خاتمه پیدا می کند. 

کی روش هر دو را بیرون گذاشت تا روی سوتی عجیب علیرضا حقیقی، بازی دوستانه با ژاپن به تساوی یک بر یک کشیده شود. بعدتر هم این دو طوری یکدیگر را در آغوش گرفتند تا نشان دهند آشتی کرده اند در حالی که بنابر گفته یک منبع موثق هنوز با هم قهر هستند.

جالب آن که پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند و گچ گرفتن دستش، این سوشا مکانی بود که در بازی سوریه و ایران در مالزی جای او را در دروازه تیم ملی گرفت. پس از این اتفاق علیرضا بیرانوند هیچ اظهارنظری در مورد سوشا مکانی نکرد.

از آن طرف سوشا مکانی هم چند روز پس از بازی با سوریه در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد: بازی کردن من ربطی به مصدومیت بیرانوند نداشت.

حالا به نظر می رسد علیرضا بیرانوند و سوشا مکانی که دروازه بان های اول و دوم تیم ملی به شمار می روند با هم قهر بوده و این می تواند در نوع خود قابل تأمل باشد.

البته تجربه نشان داده که در تیم کارلوس کی روش بازیکنان حاشیه ساز جایی نداشته و بیرانوند و مکانی هم مجبورند به زودی آشتی واقعی کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر