کد خبر: 6905
A
گزارش دیده بان ایران ازتیم ملی بوکس؛

کوبایی ها نمی آیند/ نهرودی: علت نیامدن مربیان کوبایی، پول نیست

مربیان کوبایی تیم ملیبوکس که قرار بود ماه گذشته به ایران سفر کنند تا با مسئولان فدراسیون کشورمان پای میز مذاکره بنشینند٬ به ایران نمی آیند تا دست اندرکاران فدراسیون به دنبال گزینه های دیگر بروند.

کوبایی ها نمی آیند/ نهرودی: علت نیامدن مربیان کوبایی، پول نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران٬ پس از ناکامی تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو و در شرایطی که تنها بوکسور کشورمان در کنار مربی ایرانی خود در دهکده بازی ها حضور داشت٬ مسئولان فدراسیون بوکی اعلام کردند به دنبال مربی خوب خارجی می روند. آنها طبق معمول سال های اخیر مجددا پرونده مربیان کوبایی را باز کرده و با قاطعیت اعلام کردند به زودی مربیان کوبایی به ایران سفر می کنند تا هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرند. در شرایطی که بیش از ۴ ماه از المپیک می گذرد و در حالی که قرار بود دو مربی کوبایی اوایل آبان برای مذاکره و  امضای تفاهم نامه نهایی به کشورمان سفر کنند٬ تاکنون خبری از آنها نیست و البته بعد از این هم خبری نخواهد بود. چرا که این دو مربی به ایران نخواهند آمد.

« حسین نهرودی » مدیر تیم های ملی بوکس در مورد نیامدن مربیان کوبایی به کشورمان به پایگاه خبری و تحلیلی  دیده بان ایران گفت: « سال ها قبل و براساس پروتکلی که بین کمیته ملی المپیک ایران و ورزش کوبا منعقد شده بود٬ مربیان کوبایی در چند رشته از جمله بوکس به ایران آمدند. اما اخیرا و در پی پیشنهادی که به کوبایی ها ارائه دادیم٬ آنها از همکاری با تیم ملی بوکس کشورمان استقبال نکردند. ما خودمان هم دقیقا علت این کار کوبایی ها را نمی دانیم. »

وی در مورد این که گفته می شود دو مربی کوبایی پول زیادی درخواست کرده اند٬ اظهار داشت: « نه٬ مساله مالی نیست. همان طور که گفتم همکاری های ورزشی دو کشور می تواند یکی از دلایل نیامدن مربیان کوبایی به ایران باشد. » 

به این ترتیب،گردانندگان بوکس کشور به دنبال گزینه های دیگر خواهند بود٬ اتفاقی که تحقق آن بسیار ضعیف است. چرا که علاوه بر مشکلات مالی حاکم بر فدراسیون بوکس٬ متاسفانه زیرساخت ها و همچنین پشتوانه سازی در این ورزش المپیکی هم با معضلات فراوانی روبروست. در این خصوص حتی شنیده می شود مسئولان فدراسیون مجددا با مربیان ایرانی به توافق خواهند رسید.

به هرحال، تیم ملی بوکس هم اکنون در تعطیلات چند ماهه به سر می برد و در شرایطی که باید خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا آماده کند٬ همچنان بدون مربی و بدون اردو روزگار می گذراند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر