کد خبر: 6910
A
فدراسیون بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل ایجاد کند

بهروان: بازنشسته‌ام اما به فوتبال متعهدم

رییس کمیته برگزاری مسابقه‌های سازمان لیگ گفت: با وجود اهمیت کارگاه TMS نماینده دو باشگاه در این کارگاه حضور نداشتند.

بهروان: بازنشسته‌ام اما به فوتبال متعهدم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا بهروان در حاشیه کارگاه آموزشی TMSدرباره غیبت نماینده دو باشگاه در این کارگاه اظهار کرد: به دلیل اینکه مسئولیت تمام امور مربوط به ترانسفر بازیکنان به عهده باشگاه‌هاست، بهتر بود تمام باشگاه‌ها در کارگاه امروز نماینده داشتند اما متاسفانه دو باشگاه در این کارگاه شرکت نکردند. در حال حاضر پرونده‌های زیادی از نقل و انتقالات تیم‌های ایرانی در فیفا وجود دارد و دلیلش نبود آموزش پیرامون این مسائل است.

 

وی افزود: به قول تاج، ایران بهشت وکلای پرونده‌های فیفاست. هر بازیکن و مربی خارجی که به ایران بیاید، به گونه‌ای به مشکل می‌خورد.

 

رییس کمیته برگزاری مسابقه‌ها درباره بازنشستگی‌اش عنوان کرد: در حال حاضر کارهای نیمه تمام را انجام می‌دهم. با این حال بازنشسته‌ام ولی تعهد زیادی به فوتبال دارم.

 

بهروان همچنین در مورد اعلام برنامه‌های تیم ملی در سال 2018 توسط کی‌روش و تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی برای اجرای این برنامه عنوان کرد: برنامه‌های تیم ملی سال گذشته نیز توسط کی‌روش در همین موقع‌ها اعلام شد و ما آن را در اختیار فیفا و AFC قرار دادیم. امسال هم همین کار را می‌کنیم. معتقدم مسئولان بلندپایه فدراسیون باید سازوکاری را فراهم کنند تا باشگاه‌ها و تیم ملی به تعامل خوبی برسند. به هر حال باشگاه هم هزینه می‌کند و در این قضیه حق دارد. معتقدم فدراسیون باید در این قضیه ورود کند.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر