کد خبر: 69202
A

یورگن کلوپ : دیدن ایرانیان لیورپولی برایم خوشحال‌کننده بود

سرمربی تیم لیورپول می‌گوید حضور هواداران ایرانی لیورپولی در فینال سوپر جام فوتبال اروپا برایش بسیار خوشحال کننده بوده است.

یورگن کلوپ : دیدن ایرانیان لیورپولی برایم خوشحال‌کننده بود

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا دو تیم لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان لیگ اروپا در استانبول ترکیه مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند در ضربات پنالتی شاگردان فرانک لمپارد را پنج بر چهار شکست دهند. 

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در کنفرانس خبری بعد این بازی و در پاسخ به سوالی، درباره ایرانیان هوادار لیورپول و همچنین ایرانی‌هایی که  در دوران سرمربی‌گری او در دورتموند طرفدار این تیم آلمانی بودند، اظهار کرد: برای من خیلی جالب و خوب است که هواداران کار ما را دنبال می کنند. البته فکر کنم بدانید من با دو بازیکن ایرانی سیروس دین محمدی و سرژ یک تیموریان هم تیمی بودم. آن‌ها از بازیکنان با تجربه ایرانی بودند.

 او ادامه داد: این خوشحال کننده است که هواداران زیادی داریم ولی برای من این بیشتر خوشحال کننده بود که هواداران زیادی از ایران و تهران که لیورپولی بودند اینجا بودند و از پیروزی ما خوشحال شدند. این نکته بیشتر خوشحال کننده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر