کد خبر: 69759
A
با حضور در باشگاه پرسپولیس:

انصاری‌فرد جانشین ایرج عرب شد

محمدحسن انصاری فرد ملی پوش سابق فوتبال ایران برای دومین بار لباس مدیریت پرسپولیس را برتن خواهد کرد.

انصاری‌فرد جانشین ایرج عرب شد

به گزارش دیده بان ایران؛ ورزش سه نوشت که انصاری فرد امروز وارد باشگاه پرسپولیس شده و پشت میزی نشسته که ایرج عرب ماه‌ها از آنجا پرسپولیس را مدیریت می کرد.


انصاری فرد قبلا و در دوره پنجم و ششم لیگ حرفه ای مدیرعامل پرسپولیس بود و جای خود را به حبیب کاشانی داد. او تا هفته گذشته مدیریت کمیته فوتسال را برعهده داشت که به دلایلی اقدام به ترک این پست کرد که ممکن است تصمیم آن روز بی ارتباط به ماجرای مدیریت او در پرسپولیس نباشد.


هنوز نام انصاری فرد به طور رسمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اعلام نشده، اما به نظر می رسد او گزینه نهایی وزارت ورزش برای این پست باشد. در صورت حضور انصاری فرد به جای ایرج عرب او چهارمین مدیرعاملی است که در دوره مسعود سلطانی فر عهده دار کار باشگاه پرسپولیس می شود.


انصاری فرد در دهه ۱۳۶۰ از تیم تکاور به پرسپولیس پیوست و سال ها دفاع چپ سرخپوشان بود و در تیم ملی نیز به میدان رفت، اما با ظهور تیم کشاورز در فوتبال ایران پیراهن این تیم را به تن کرد. او سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران را نیز دارد.


در حال حاضر هواداران پرسپولیس در انتظار اعلام رسمی نام انصاری فرد هستند. هیات مدیره پرسپولیس نیز با این انتخاب ترمیم خواهد شد و باید دید چه نام های جدیدی وارد چرخه مدیریت قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران می شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر