کد خبر: 69789
A

انصاری‌فرد: قسم‌ می‌خورم استعفایم از فوتسال ربطی به پرسپولیس نداشت

«محمدحسن انصاری‌فرد» بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما از چند روز پیش مذاکراتی با آقایان سلطانی‌فر و همچنین داورزنی داشتیم؛ حاضرم قسم بخورم استعفایم از سمتم در فوتسال هیچ ربطی به انتخاب امروز نداشته است.

انصاری‌فرد: قسم‌ می‌خورم استعفایم از فوتسال ربطی به پرسپولیس نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛  محمدحسن انصاری‌فرد پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: از چند روز پیش در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس با مسعود سلطانی فر وزیر و محمدرضا داورزنی معاون وی جلسه داشتم و در نهایت قرار شد بار دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت شوم.

وی افزود: هواداران باشگاه می دانند پیش از اینکه مدیرعامل این باشگاه باشم، از 11 سالگی هوادار این تیم بوده‌ام، بعد بازیکن پرسپولیس شدم و بعد مربی این تیم شدم و حالا این توفیق را به دست آوردم که به این باشگاه به عنوان مدیرعامل خدمت کنم.

انصاری‌فرد در خصوص اینکه آیا استعفایش در فوتسال ربطی به انتخاب امروز خود داشت یا خیر گفت: حاضرم برای این موضوع قسم بخورم، چون آن داستان مربوط به 15 تیر ماه بود و ربطی به این موضوع نداشت. صحبت‌های حضورم در پرسپولیس مربوط به همین چند روز اخیر است.

وی در خصوص اینکه آیا «ایرج عرب» در هیات مدیره ماندنی شده است یا خیر، تاکید کرد: بله او در هیات مدیره حضور دارد و از امروز در کنار هم کار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در درجه اول اینکه پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و ما می‌خواهیم این آرامش برقرار باشد. عرب زحمت کشیده و تیم خوبی بسته و ما هم باید با آرامش این مسیر را ادامه بدهیم. ما شایسته حضور در آسیا و مترصد حمله به 3 جام هستیم. به این هواداران عشق می‌ورزیم و امیدواریم رضایت هواداران را با کسب عنوان قهرمانی جلب کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر